Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЗВИТОК ТА КОРЕКЦІЯ ЕМОЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Семенюк О.А. та Безлюдна В.І. (2014) РОЗВИТОК ТА КОРЕКЦІЯ ЕМОЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 131-135.

[img]
Перегляд
Текст
Семенюк О.А., Безлюдна В.І..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

Стаття висвітлює результати експериментального аналізу одного з важливих елементів психологічної готовності дітей дошкільного віку до шкільного навчання – розвиток емоційної складової навчальної діяльності. Автори розкривають сутність емоційної готовності, її особливості, рівень функціонування, шляхи розвитку адекватних рівнів емоційного реагування на навчальні ситуації та корекцію відхилень у системі суб’єктивних переживань дітей, зумовлених майбутнім шкільним життям. У роботі обговорюються лінії розвивальної роботи та її наслідки.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Семенюк О.А. Розвиток та корекція емоційної готовності дітей до шкільного навчання / О.А.Семенюк, В.І.Безлюдна // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна, С.Д.Максименко та ін. – Рівне, 2014. – Вип. 3. – С. 131-135.
Ключові слова: психологічна готовність до шкільного навчання, емоційна готовність, діти дошкільного віку, емоційна сфера, емоційні стани, соціальна емоційність, емоційна регуляція, тренінгові заняття
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 04 Лист 2020 08:03
Останні зміни: 04 Лист 2020 08:03
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1441

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу