Семенюк О.А. та Безлюдна В.І. (2014) РОЗВИТОК ТА КОРЕКЦІЯ ЕМОЦІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ДІТЕЙ ДО ШКІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2014 (Вип.3). с. 131-135.
|
Текст
Семенюк О.А., Безлюдна В.І..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
Стаття висвітлює результати експериментального аналізу одного з важливих елементів психологічної готовності дітей дошкільного віку до шкільного навчання – розвиток емоційної складової навчальної діяльності. Автори розкривають сутність емоційної готовності, її особливості, рівень функціонування, шляхи розвитку адекватних рівнів емоційного реагування на навчальні ситуації та корекцію відхилень у системі суб’єктивних переживань дітей, зумовлених майбутнім шкільним життям. У роботі обговорюються лінії розвивальної роботи та її наслідки.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Семенюк О.А. Розвиток та корекція емоційної готовності дітей до шкільного навчання / О.А.Семенюк, В.І.Безлюдна // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту / редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна, С.Д.Максименко та ін. – Рівне, 2014. – Вип. 3. – С. 131-135. |
Ключові слова: | психологічна готовність до шкільного навчання, емоційна готовність, діти дошкільного віку, емоційна сфера, емоційні стани, соціальна емоційність, емоційна регуляція, тренінгові заняття |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 04 Лист 2020 08:03 |
Останні зміни: | 04 Лист 2020 08:03 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1441 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |