Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2024
Вгору на рівень |
Білецька О. (2024) ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ДОВІРИ В МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКАХ ЮНАКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 15-22.
Грицюк К.В. та Кулакова Л.М. (2024) ОЦІНКА ПСИХІЧНОГО СТАНУ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ: РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 63-64.
Корчакова Н.В. (2024) ПРОНАТАЛЬНІ НАСТАНОВИ МОЛОДІ ЯК ВИЯВ УКРАЇНСЬКОЇ МЕНТАЛЬНОСТІ. Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024: Вип.23. с. 47-60.
Кравчук І.М. та Кулаков Р.С. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМООЦІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 64-65.
Кулаков Р.С. та Кулакова Л.М. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ КОПІНГ-СТРАТЕГІЙ СТУДЕНТІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ СТРЕСОСТІЙКОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 34-41.
Оздемір О. та Созонюк О.В. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗКРИТТЯ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 69-71.
Оздемір О. та Созонюк О.С. (2024) ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ОДИН ІЗ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 74-77.
Павелків Р.В. та Левко О. (2024) ОСОБИСТІСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 5-14.
Савчук В.Р. та Кулакова Л.М. (2024) СТАН ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ У ПОГЛЯДАХ ТЕОРЕТИКІВ ПСИХОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 67-69.
Созонюк О.С. та Оздемір О. (2024) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 111-119.
Шоцька М.П. та Кулакова Л.М. (2024) СТРЕСОСТІЙКІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩА РИСА ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 66-67.