Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2024

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 20.

Karstoft K.-I. та Korchakova N. та Koushede V.J. та Morton T.A. та Pedersen A.A. та Power S.A. та Thøgersen M.H. (2024) (Complex) PTSD in Ukrainian refugees: Prevalence and association with acts of war in the Danish refugee cohort (DARECO). Journal of Affective Disorders, 2024: 366. с. 66-73.

Kurapov A. та Pavlenko V. та Drozdov A. та Korchakova N. та Pavlova L. (2024) Impact of War on Ukrainian University Students and Personnel: Repeated Cross-Sectional Study. Journal of Loss and Trauma, 2024: М. 29. с. 1-17.

Vertel A. та Korolenko V. та Shapovalova O. та Bereziuk T. (2024) THE ROLE OF THE FAMILY IN THE EDUCATION AND UPBRINGING OF CHILDREN. Brazilian Journal of Education, Technology and Society, 2024: V. 17. с. 54-64.

Березюк Т.П. (2024) ВПЛИВ ВІЙНИ НА СОЦІАЛЬНУ ІДЕНТИЧНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ. Два роки війни: наслідки та перспективи, 2024. с. 309-311.

Березюк Т.П. (2024) РОЛЬ ЕМПАТІЇ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ ДЛЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Перспективи розвитку суспільно-гуманітарних наук в умовах євро інтеграції, 2024. с. 264-268.

Білецька О. (2024) ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ДОВІРИ В МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКАХ ЮНАКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 15-22.

Грицюк К.В. та Кулакова Л.М. (2024) ОЦІНКА ПСИХІЧНОГО СТАНУ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ: РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 63-64.

Корчакова Н.В. (2024) ПРОНАТАЛЬНІ НАСТАНОВИ МОЛОДІ ЯК ВИЯВ УКРАЇНСЬКОЇ МЕНТАЛЬНОСТІ. Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024: Вип.23. с. 47-60.

Кравчук І.М. та Кулаков Р.С. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМООЦІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 64-65.

Кулаков Р.С. та Кулакова Л.М. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ КОПІНГ-СТРАТЕГІЙ СТУДЕНТІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ СТРЕСОСТІЙКОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 34-41.

Литвак Ю.А. та Кулаков Р.С. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС. Сучасні аспекти та перспективні напрямки розвитку науки, 2024. с. 447-450.

Оздемір О. та Созонюк О.В. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗКРИТТЯ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 69-71.

Оздемір О. та Созонюк О.С. (2024) ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ОДИН ІЗ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 74-77.

Павелків Р.В. та Кулаков Р.С. (2024) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ. Становлення особистості: персоногенетичний контекст, 2024. с. 29-31.

Павелків Р.В. та Кулаков Р.С. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОРОСЛОЇ ЛЮДИНИ ЯК СУБ’ЄКТА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. Тенденції розвитку педагогіки та освіти в умовах цифрових трансформацій (ВyteEd-2024), 2024. с. 267-270.

Павелків Р.В. та Левко О. (2024) ОСОБИСТІСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 5-14.

Савчук В.Р. та Кулакова Л.М. (2024) СТАН ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ У ПОГЛЯДАХ ТЕОРЕТИКІВ ПСИХОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 67-69.

Созонюк О.С. та Оздемір О. (2024) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 111-119.

Шоцька М.П. та Кулакова Л.М. (2024) СТРЕСОСТІЙКІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩА РИСА ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 66-67.

Юрчук О.І. та Юрчук О.С. (2024) СОЦІАЛЬНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 168-179. ISSN 2411-4553

Цей список був створений у Sun Dec 22 21:23:00 2024 EET.