Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2024
![]() | Вгору на рівень |
K
Karstoft K.-I. та Korchakova N. та Koushede V.J. та Morton T.A. та Pedersen A.A. та Power S.A. та Thøgersen M.H. (2024) (Complex) PTSD in Ukrainian refugees: Prevalence and association with acts of war in the Danish refugee cohort (DARECO). Journal of Affective Disorders, 2024: 366. с. 66-73.
V
Vertel A. та Korolenko V. та Shapovalova O. та Bereziuk T. (2024) THE ROLE OF THE FAMILY IN THE EDUCATION AND UPBRINGING OF CHILDREN. Brazilian Journal of Education, Technology and Society, 2024: V. 17. с. 54-64.
А
Архипова Ю. та Яцюк Н.О. (2024) УМОВИ ТА ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ЮНАКІВ ДО БАТЬКІВСТВА. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 3-5.
Б
Березюк Т.П. (2024) ВПЛИВ ВІЙНИ НА СОЦІАЛЬНУ ІДЕНТИЧНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ. Два роки війни: наслідки та перспективи, 2024. с. 309-311.
Березюк Т.П. (2024) РОЛЬ ЕМПАТІЇ У КОНТЕКСТІ ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ ДЛЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Перспективи розвитку суспільно-гуманітарних наук в умовах євро інтеграції, 2024. с. 264-268.
Березюк Т.П. (2024) СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ЛЮДЕЙ В УМОВАХ ВІЙНИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 171-176. ISSN 978-617-601-503-1
Березюк Т.П. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ КРИЗ В УМОВАХ ВІЙНИ. Актуальні проблеми підготовки психологів до врегулювання конфліктів, 2024. с. 102-105.
Березюк Т.П. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ МОТИВАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ ОРГАНІЗАЦІЇ В УМОВАХ КРИЗИ. Психологія: реальність і перспективи, 2024: Вип.23. с. 5-12. ISSN 2518-7503
Бриль М. та Назаревич В.В. (2024) САМОРЕГУЛЯЦІЯ КОЛЬОРОМ У СИТУАЦІЇ СТРЕСУ: МИСТЕЦЬКА ПРАКТИКА ДЛЯ ВИКЛАДАЧА СФЕРИ МИСТЕЦТВА. Психологія: реальність і перспективи, 2024: Вип.23. с. 13-25. ISSN 2518-7503
Білецька О. (2024) ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ДОВІРИ В МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКАХ ЮНАКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 15-22.
В
Вашенюк А.О. та Кулаков Р.С. (2024) ПРОБЛЕМА ОБДАРОВАНОСТІ В КОНТЕКСТІ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. У колі однодумців, 2024. с. 6-8.
Г
Галело Т. та Піонтковська Д.В. (2024) АДАПТАЦІЯ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 5-8.
Главінська Е.С. (2024) ТИПИ БАТЬКІВСЬКОГО СТАВЛЕННЯ ДО ДІТЕЙ ТА ПРОБЛЕМА АДАПТИВНИХ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМОСТОСУНКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2024: Вип.23. с. 39-46. ISSN 2518-7503
Грицюк К. та Кулакова Л.М. (2024) ВПЛИВ УЧАСТІ У БОЙОВИХ ДІЯХ НА ПСИХОЕМОЦІЙНИЙ СТАН ВІЙСЬКОВИХ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 8-11.
Грицюк К.В. та Кулакова Л.М. (2024) ОЦІНКА ПСИХІЧНОГО СТАНУ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ: РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 63-64.
Д
Данильченко О. та Яцюк Н.О. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ НА СТУДЕНТСЬКУ МОЛОДЬ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 11-12.
Джеджера О.В. (2024) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ЯК ЗАСІБ ОПТИМІЗАЦІЇ ЕМОЦІЙНИХ ПЕРЕЖИВАНЬ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Youth, education and science through today’s challenges, 2024. с. 126-129.
Джеджера О.В. та Джеджера К.В. (2024) ВЗАЄМИНИ З ВИКЛАДАЧЕМ ЯК ЧИННИК ВПЛИВУ НА ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Наукові інновації та передові технології, 2024: №11(39). с. 1755-1766.
Дульнєва А. та Джеджера О.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО САМОПОЧУТТЯ ДІТЕЙ ПІД ЧАС ВІЙНИ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 12-14.
К
Коновалов А. та Безлюдна В.І. (2024) ПЕРЕДУМОВИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В УМОВАХ ВІЙНИ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 16-20.
Корчакова Н.В. (2024) ПРОНАТАЛЬНІ НАСТАНОВИ МОЛОДІ ЯК ВИЯВ УКРАЇНСЬКОЇ МЕНТАЛЬНОСТІ. Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024: Вип.23. с. 47-60.
Корчакова Н.В. та Зіборов Л. та Безлюдна В.І. (2024) СТАН ЕМОЦІЙНОЇ НАПРУГИ У СІМЯХ КОМБАТАНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2024: Вип.23. с. 86-96. ISSN 2518-7503
Косяк Т. та Назаревич В.В. (2024) ЕМОЦІЙНА РЕГУЛЯЦІЯ СТАНІВ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ МЕТОДОМ ТЕРАПІЇ ІГРАШКОЮ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 20-22.
Котяш (Ряба) Л. та Безлюдна В.І. (2024) СТАВЛЕННЯ МОЛОДІ ДО ПРЕДСТАВНИКІВ НЕТРАДИЦІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 22-24.
Кравчук І.М. та Кулаков Р.С. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМООЦІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 64-65.
Кулаков Р.С. та Кулакова Л.М. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ КОПІНГ-СТРАТЕГІЙ СТУДЕНТІВ З РІЗНИМ РІВНЕМ СТРЕСОСТІЙКОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 34-41.
Кулакова Л.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 188-192. ISSN 978-617-601-503-1
Л
Левко О. (2024) СПРИЯННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНІЙ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СТОМАТОЛОГІВ. У колі однодумців, 2024. с. 23-25.
Литвак Ю.А. та Кулаков Р.С. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС. Сучасні аспекти та перспективні напрямки розвитку науки, 2024. с. 447-450.
Луцик Г.О. (2024) СТАТЕВА ПРИНАЛЕЖНІСТЬ ЯК ЧИННИК ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ. Advanced discoveries of modern science: experience, approaches and innovations, 2024. с. 132-134. ISSN ISBN 979-8-88955-771-5
Луцик Г.О. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ В УМОВАХ ВІЙНИ. Scientific Collection «InterConf», 2024. с. 64-66. ISSN ISBN 978-1-872873-44-2
Луцик Г.О. (2024) ОСОБИСТІСНІ ДИСПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ЯК ДЕТЕРМІНАНТИ ГОТОВНОСТІ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ. Психологія: реальність і перспективи, 2024: Вип.23. с. 97-104. ISSN 2518-7503
Луцик Г.О. (2024) ФАКТОРНИЙ АНАЛІЗ У ДОСЛІДЖЕННІ СТРУКТУРИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ ЗІ СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКАМИ. У колі однодумців, 2024. с. 26-27.
М
Марковець Ю. та Джеджера О.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ОСОБОВОГО СКЛАДУ ВІЙСЬК (СИЛ) ЗСУ ДО УЧАСТІ В БОЙОВИХ ДІЯХ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 25-27.
Мартинюк О. та Джеджера О.В. (2024) ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ СТРЕСУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 27-29.
Маснюк Т. та Джеджера О.В. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ТРИВОЖНОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ ПІД ЧАС ВІЙНИ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 29-31.
Масюк В. та Джеджера О.В. (2024) ПСИХОДІАГНОСТИКА АГРЕСИВНОСТІ У МОЛОДШОМУ ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 32-33.
Мацкевич О. та Джеджера О.В. (2024) ВПЛИВ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ НА АКТИВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 33-35.
Мельничук О. та Піонтковська Д.В. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ІНФОРМАЦІЙНОГО ВПЛИВУ НА НАСЕЛЕННЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 35-37.
Миронець І. та Джеджера О.В. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 37-40.
Н
Натина Г. та Піонтковська Д.В. (2024) ПІДХОДИ ДО ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ ЗАПОБІГАННЯ ПРОФЕСІЙНОМУ ВИГОРАННЮ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 40-43.
Немеш О.М. (2024) РЕЗИЛЬЄНТНІСТЬ ЯК ПОТЕНЦІАЛ ВІДНОВЛЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ В УМОВАХ ВІЙНИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 210-216. ISSN 978-617-601-503-1
Немеш О.М. (2024) ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗДОРОВ'Я ОСОБИСТОСТІ ПІД ЧАС ВІЙНИ. Психологія: реальність і перспективи, 2024: Вип.23. с. 131-138. ISSN 2518-7503
О
Оздемір О. та Созонюк О.В. (2024) ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО РОЗКРИТТЯ ЗМІСТУ ПОНЯТТЯ «ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 69-71.
Оздемір О. та Созонюк О.С. (2024) ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ОДИН ІЗ КЛЮЧОВИХ ФАКТОРІВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ. Актуальні проблеми сучасної іноземної філології, 2024. с. 74-77.
П
Павелків Р.В. та Кулаков Р.С. (2024) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ПІДЛІТКІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ. Становлення особистості: персоногенетичний контекст, 2024. с. 29-31.
Павелків Р.В. та Кулаков Р.С. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОРОСЛОЇ ЛЮДИНИ ЯК СУБ’ЄКТА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. Тенденції розвитку педагогіки та освіти в умовах цифрових трансформацій (ВyteEd-2024), 2024. с. 267-270.
Павелків Р.В. та Левко О. (2024) ОСОБИСТІСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 5-14.
Павелків Р.В. та Панащук І. (2024) ФОРМУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЯК КЛЮЧОВОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ЯКОСТІ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2024: Вип.23. с. 139-147. ISSN 2518-7503
Паламарчук Владислав та Кулаков Р.С. (2024) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ СУЧАСНОГО ФАХІВЦЯ. У колі однодумців, 2024. с. 34-36.
Паламарчук Володимир та Кулаков Р.С. (2024) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ ЯК НАУКОВО-ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА. У колі однодумців, 2024. с. 31-33.
Панащук І. та Павелків Р.В. (2024) ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК ПСИХОСОЦІАЛЬНА КАТЕГОРІЯ. У колі однодумців, 2024. с. 37-39.
Пантелюк М. та Піонтковська Д.В. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 43-45.
Панько А.-К. та Джеджера О.В. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 45-47.
Парчук О. та Юрчук О.С. (2024) ВІДНОВЛЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ АРТ-ТЕРАПІЇ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 47-51.
Пацкова Г. та Джеджера О.В. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАБІЛІТАЦІЇ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ, ЯКІ ПЕРЕЖИЛИ ПОСТТРАВМАТИЧНИЙ СТРЕСОВИЙ РОЗЛАД (ПТСР). Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 51-54.
Пермінова Н. та Яцюк Н.О. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ МЕТОДИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО ЕФЕКТИВНОСТІ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 54-56.
Польняк О. та Джеджера О.В. (2024) ПОНЯТТЯ «ТРАВМАТИЧНОГО СТРЕСУ» В ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ ТА ЙОГО ОСОБЛИВОСТІ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 58-61.
Поліщук М. та Джеджера О.В. (2024) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МІЖОСОБИСТІСНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 56-58.
Р
Рожко О. та Безлюдна В.І. (2024) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЛІТЕРАТУРНИХ ЗДІБНОСТЕЙ В ПІДЛІТКОВОМУ ТА ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 63-67.
С
Савчук В.Р. та Кулакова Л.М. (2024) СТАН ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ У ПОГЛЯДАХ ТЕОРЕТИКІВ ПСИХОЛОГІЇ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 67-69.
Сидоркевич Д.Й. та Павелків Р.В. (2024) ПРОФЕСІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК НАУКОВО-ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА. У колі однодумців, 2024. с. 51-53.
Созонюк О.С. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ ФАКТОРИ РОЗВИТКУ ДЕПРЕСИВНИХ СТАНІВ У ПІДЛІТКІВ ПІД ЧАС ВІЙНИ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 235-239. ISSN 978-617-601-503-1
Созонюк О.С. та Оздемір О. (2024) РОЗВИТОК ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2024 (Вип.22). с. 111-119.
Солоп Т. та Піонтковська Д.В. (2024) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 67-69.
Стащук А. та Яцюк Н.О. (2024) ДЕТЕРМІНАЦІЯ ПСИХОЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ ПРИРОДНИМИ ЧИННИКАМИ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 70-74.
Т
Тадеєв Г. та Березюк Т.П. (2024) РОЛЬ НЕВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В ПРОЦЕСІ ПРОДАЖУ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 75-77.
Х
Хома Л. та Безлюдна В.І. (2024) ФОРМУВАННЯ МЕДІАГІГІЄНИ УКРАЇНСЬКОГО ЮНАЦТВА У ПЕРІОД ВІЙНИ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 80-84.
Ч
Чорноус Я. та Кулакова Л.М. (2024) КЛАСИФІКАЦІЯ СИНДРОМУ ДИТЯЧОГО АУТИЗМУ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 84-88.
Ш
Широких А.О. та Пантелеймонова Н. (2024) ПСИХОЛОГІЧНА ПІДТРИМКА ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ З ПОСТТРАВМАТИЧНИМ СТРЕСОВИМ РОЗЛАДОМ. Психологія: реальність і перспективи, 2024: Вип.23. с. 187-194. ISSN 2518-7503
Шоцька М.П. та Кулакова Л.М. (2024) СТРЕСОСТІЙКІСТЬ ЯК ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩА РИСА ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 66-67.
Ю
Юдко В. та Джеджера О.В. (2024) СУТНІСТЬ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ДО УЧАСТІ У БОЙОВИХ ДІЯХ ТА ЇЇ ДЕТЕРМІНАЦІЇ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 91-93.
Юрчук О.І. та Юрчук О.С. (2024) СОЦІАЛЬНА РЕАБІЛІТАЦІЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 168-179. ISSN 2411-4553
Юрчук О.С. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ В СТРЕСОГЕННИХ УМОВАХ. У колі однодумців, 2024. с. 57-60.
Юрчук О.С. та Рижа М. (2024) РОБОТА ПСИХОЛОГА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 95-98.
Юрчук О.С. та Стеблюк Я. (2024) ФЕНОМЕН ЖИТТЄСТІЙКОСТІ У ПОГЛЯДАХ ВІТЧИЗНЯНИХ ТА ЗАРУБІЖНИХ ВЧЕНИХ. Студентський дайджест, 2024: Вип. 9. с. 98-104.
Я
Янкавс Ю. та Кулакова Л.М. (2024) КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. У колі однодумців, 2024. с. 61-64.