Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра загальної психології та психодіагностики" та рік: 2007
Вгору на рівень |
Івашкевич Е.З. (2007) МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ РІЗНИХ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 73-77.
Івашкевич Е.З. (2007) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ ПСИХОТЕХНІК З МЕТОЮ РЕАБІЛІТАЦІЇ ШКОЛЯРІВ З ОСОБИСТІСНИМИ РОЗЛАДАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 245-250.
Артемова О.І. (2007) ПРОФЕСІЙНЕ СТАВЛЕННЯ І РОЗВИТОК КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 19-22.
Бордюк В.М. та Бабак К.В. (2007) ЦІННІСНО-СМИСЛОВА ПРИРОДА САМОВИЗНАЧЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 28-31.
Василькевич О. та Ставицька О.Г. (2007) ВПЛИВ ОСОБЛИВОСТЕЙ СПІЛКУВАННЯ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ НА ПРОЦЕС СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2007. с. 44-46.
Воробйов А.М. (2007) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО АКТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ У РОЗВИВАЮЧОМУ ВИХОВНОМУ ПРОСТОРІ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 36-39.
Воробйов А.М. (2007) ГЕНЕЗИС ДОСЛІДЖЕННЯ СПІВВІДНОШЕННЯ ІНТЕЛЕКТУ ТА ЯКОСТЕЙ КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 49-52.
Вітрук А. (2007) НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ ТЕЛЕБАЧЕННЯ НА ПСИХІКУ ПІДЛІТКІВ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 68-70.
Главінська О.Д. (2007) ЖИТТЄВІ ЦІННОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 43-46.
Гомончук К. (2007) ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ СПРИЙНЯТТЯ СОЦІАЛЬНИХ ФЕНОМЕНІВ СТУДЕНТАМИ МОЛОДШИХ КУРСІВ (НА ОСНОВІ ТЕОРІЇ ДЖ. КЕЛЛІ). Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 123-126.
Гончарова Н. (2007) ІНФОРМАЦІЙНІ НЕВРОЗИ: ПРОБЛЕМА ДІАГНОСТИКИ І ПРОФІЛАКТИКИ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 126-129.
Демчук О.О. (2007) СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ І ПСИХОЛОГІЧНІ ШЛЯХИ ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 46-48.
Демянюк О.Б. (2007) ГРА ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОГО ВПЛИВУ НА ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту,форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 128-131.
Дружиніна І.А. (2007) ФЕНОМЕН ІДЕНТИЧНОСТІ ТА ІДЕНТИФІКАЦІЇ В РУСЛІ СУЧАСНИХ ПСИХОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 48-52.
Дука О. (2007) ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ: РЕАЛЬНИЙ ПОГЛЯД. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 80-82.
Зажицька Т. (2007) ТЕОРЕТИЧНІ ТА ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ СТИЛЮ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 132-133.
Зеленська О. (2007) ПРОБЛЕМА ПОГІРШЕННЯ СТАНУ ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ І МОЛОДІ В УКРАЇНІ ТА ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 133-135.
Козішкурт О. (2007) АГРЕСИВНІ ТЕНДЕНЦІЇ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ: ІНСТИНКТ ЧИ ІНФОРМАЦІЙНИЙ НАСЛІДОК? Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 142-144.
Кравець В. (2007) ФОРМУВАННЯ СПРИЯТЛИВОГО МІКРОСЕРЕДОВИЩА СІМ’Ї. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 144-147.
Кравчук М.М. (2007) ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНОГО ЦІЛЕПОКЛАДАННЯ, ЯК ЕЛЕМЕНТА ЖИТТЄВОЇ ПЕРСПЕКТИВИ ПІДЛІТКІВ З ДЕВІАНТНОЮ ПОВЕДІНКОЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 109-113.
Лабик Ю. (2007) ПСИХОСОМАТИЧНІ РОЗЛАДИ ЯК ПРОБЛЕМА КЛІНІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ: РЕГІОНАЛЬНІ АСПЕКТИ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 147-151.
Ніколайчук Г.І. (2007) ЗАГАЛЬНІ МОДЕЛІ ПОРОДЖЕННЯ ВИСЛОВУ У СТРУКТУРІ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 141-146.
Ніколайчук Г.І. (2007) МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ КОМУНІКАТИВНОЇ ГРАМАТИКИ В ОНТОЛІНГВІСТИЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 271-273.
Остапович І. (2007) КОНСТРУКТИВНІ КОПІНГ-СТРАТЕГІЇ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 155-158.
Павелків В.Р. (2007) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ГОЛОВНИХ ПІДХОДІВ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСІЇ ТА АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 161-166.
Почаєвець І. (2007) ГЕНДЕРНІ ТА МОТИВАЦІЙНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЗВИЧКИ ТЮТЮНОПАЛІННЯ СЕРЕД СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 108-110.
Пясецька І. (2007) ЕКОЛОГІЧНІ І ВІКОВІ СКЛАДОВІ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 110-113.
Романюк В.Л. (2007) БІОЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОНТОГЕНЕЗУ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 193-195.
Рудь Г.В. (2007) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО ЗАБАРВЛЕННЯ МЕНТАЛЬНИХ КАРТ ЖИТТЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ ТА СТУДЕНТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.7). с. 199-206.
Рудь Г.В. (2007) ДИНАМІКА ФОРМУВАННЯ І РЕАЛІЗАЦІЇ ЖИТТЄВИХ ПЛАНІВ ОСОБИСТОСТІ У РАННІЙ ЮНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 85-89.
Рудюк О.В. (2007) "РЕКОНСТРУКЦІЯ" СУБ'ЄКТИВНОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО ПРОСТОРУ БЕЗРОБІТНИХ МЕТОДОМ БАГАТОМІРНОГО ШКАЛЮВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 196-199.
Рудюк О.В. (2007) ПРОБЛЕМА ВНУТРІШНЬООСОБИСТІСНОГО КОНФЛІКТУ В СИТУАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДЕПРИВАЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 148-152.
Савуляк В.О. (2007) ФОРМУВАННЯ ОБРАЗУ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ДЕТЕРМІНАНТА ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 206-209.
Сторож О.В. (2007) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ЖИТТЄВОГО ШЛЯХУ ОСОБИСТОСТІ ЗА РЕГУЛЯТИВНО-ДЕТЕРМІНІСТСЬКОЮ КОНЦЕПЦІЄЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 225-229.
Сторож О.В. (2007) ТЕОРЕТИКО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ І КРЕАТИВНОЇ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.36). с. 176-180.
Хупавцева Н.О. (2007) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 247-250.
Хупавцева Н.О. (2007) РОЗВИВАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ ЕВРИСТИЧНОЇ БЕСІДИ ЯК ФОРМИ НАВЧАЛЬНОЇ РОБОТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.38). с. 155-159.
Ямницький В.М. та Литвиненко С.А. (2007) ЖИТТЄВІ ПЕРСПЕКТИВИ ОСОБИСТОСТІ В КОНТЕКСТІ ПСИХОЛОГІЇ ЖИТТЄТВОРЧОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 4-6.
Янчук К. (2007) ПСИХОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ВИНИКНЕННЯ РОЗЛАДІВ ХАРЧУВАННЯ ТА ШЛЯХИ ЇХ ПРОФІЛАКТИКИ У СТАРШОКЛАСНИЦЬ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. с. 186-189.