Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра загальної психології та психодіагностики" та рік: 2008
Вгору на рівень |
Стаття
Івашкевич Е.З. (2008) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ПСИХОТЕХНІК З МЕТОЮ ПРОВЕДЕННЯ РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ РОБОТИ ЗІ ШКОЛЯРАМИ З ОСОБИСТІСНИМИ РОЗЛАДАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 61-65.
Артемова О.І. (2008) САМОРЕГУЛЯЦІЯ В РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, ЇЇ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ’Я. Актуальні питання психологічної науки, 2008. с. 12-17.
Артемова О.І. (2008) ВАЖЛИВІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 24-26.
Бабак К.В. (2008) ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ОСОБИСТІСНО-ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 31-33.
Воробйов А.М. (2008) КУЛЬТУРНИЦЬКА ІНДИВІДНІСТЬ УКРАЇНСЬКОЇ ПСИХІКИ У КОНТЕКСТІ СВІТОВІДЧУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 33-36.
Главінська О.Д. (2008) ЗМІСТ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДЛЯ РОЗВИТКУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 46-47.
Дем'янюк О.Б. (2008) СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТРАНСПЕРСОНАЛЬНОЇ ПСИХОЛОГІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 48-50.
Дружиніна І.А. (2008) ТРЕНІНГ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В СИСТЕМІ ПІДГОТОВКИ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 52-55.
Лисяк О.М. (2008) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ В ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 107-109.
Литвиненко С.А. та Ямницький В.М. (2008) ІГРОВА ТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 21-24.
Мазяр В.М. (2008) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ РЕЛАКСАЦІЇ ШКОЛЯРІВ З ДЕПРЕСИВНИМ СТАНОМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 111-114.
Павелків В.Р. (2008) ПРОДУКТИВНЕ РОЗВИВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНИХ СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ З ОДНОКЛАСНИКАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 135-138.
Павелків В.Р. (2008) СПЕЦИФІКА СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ З АГРЕСИВНОЮ ПОВЕДІНКОЮ З ОДНОЛІТКАМИ. Наука і освіта, 2008 (№7). с. 150-154. ISSN 2414-4665
Романюк В.Л. (2008) КОНЦЕПЦІЯ ЯКОСТІ ЖИТТЯ ТА ПРОБЛЕМИ ОРТОБІОЗУ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 159-160.
Рудь Г.В. (2008) ОСОБЛИВОСТІ УСВІДОМЛЕННЯ ЦІННОСТІ ВЛАСНОЇ ОСОБИСТОСТІ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 166-168.
Рудюк О.В. (2008) ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБИСТІСНО-СМИСЛОВОЇ ДЕТЕРМІНАЦІЇ ПЕРЕЖИВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КРИЗ У БЕЗРОБІТНИХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 162-166.
Ставицька О.Г. (2008) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОДУКУВАННЯ ФОНАЦІЙНИХ КОМПОНЕНТІВ НЕВЕРБАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 178-181.
Турченюк О.Ф. (2008) «ПСИХОДИНАМІЧНА ГРУПА» ЯК ФАКТОР ПОКРАЩЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОІДЕНТИФІКАЦІЇ У СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ В ВУЗІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 184-188.
Хупавцева Н.О. (2008) ДІАЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТНОСТІ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 198-201.