ДІАЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТНОСТІ ШКОЛЯРІВ

Хупавцева Н.О. (2008) ДІАЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТНОСТІ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). pp. 198-201.

[img]
Preview
Text
Хупавцева Н.О..pdf

Download (16MB) | Preview

Abstract

В даній статті розкрито психологічний зміст поняття “діалог”; охарактеризовано напрями гуманізації освіти у навчальному процесі, що сприяють розвитку суб’єктності учнів; описано необхідні складові розвитку суб’єктності школярів у навчальному процесі.

Item Type: Article
Additional Information: Хупавцева Н.О. Діалогічний підхід в освіті як необхідна складова розвитку суб’єктності школярів / Н.О. Хупавцева // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2008. - Вип. 41. - С. 198-201.
Uncontrolled Keywords: діалог, діалогічна взаємодія, суб’єктність особистості, субординативний діалогізм, координативний діалогізм, особистісно-рефлексивний діалогізм
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Depositing User: Галина Тарасюк
Date Deposited: 24 Mar 2021 08:53
Last Modified: 24 Mar 2021 08:53
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5448

Actions (login required)

View Item View Item