Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДІАЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТНОСТІ ШКОЛЯРІВ

Хупавцева Н.О. (2008) ДІАЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТНОСТІ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 198-201.

[img]
Перегляд
Текст
Хупавцева Н.О..pdf

Завантажити (16MB) | Перегляд

Анотація

В даній статті розкрито психологічний зміст поняття “діалог”; охарактеризовано напрями гуманізації освіти у навчальному процесі, що сприяють розвитку суб’єктності учнів; описано необхідні складові розвитку суб’єктності школярів у навчальному процесі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Хупавцева Н.О. Діалогічний підхід в освіті як необхідна складова розвитку суб’єктності школярів / Н.О. Хупавцева // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2008. - Вип. 41. - С. 198-201.
Ключові слова: діалог, діалогічна взаємодія, суб’єктність особистості, субординативний діалогізм, координативний діалогізм, особистісно-рефлексивний діалогізм
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 24 Бер 2021 08:53
Останні зміни: 24 Бер 2021 08:53
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5448

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу