Хупавцева Н.О. (2008) ДІАЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТНОСТІ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). pp. 198-201.
|
Text
Хупавцева Н.О..pdf Download (16MB) | Preview |
Abstract
В даній статті розкрито психологічний зміст поняття “діалог”; охарактеризовано напрями гуманізації освіти у навчальному процесі, що сприяють розвитку суб’єктності учнів; описано необхідні складові розвитку суб’єктності школярів у навчальному процесі.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Хупавцева Н.О. Діалогічний підхід в освіті як необхідна складова розвитку суб’єктності школярів / Н.О. Хупавцева // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2008. - Вип. 41. - С. 198-201. |
Uncontrolled Keywords: | діалог, діалогічна взаємодія, суб’єктність особистості, субординативний діалогізм, координативний діалогізм, особистісно-рефлексивний діалогізм |
Subjects: | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Divisions: | Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології, психодіагностики та психотерапії |
Depositing User: | Галина Тарасюк |
Date Deposited: | 24 Mar 2021 08:53 |
Last Modified: | 24 Mar 2021 08:53 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5448 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |