Хупавцева Н.О. (2008) ДІАЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ ЯК НЕОБХІДНА СКЛАДОВА РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТНОСТІ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.41). с. 198-201.
|
Текст
Хупавцева Н.О..pdf Завантажити (16MB) | Перегляд |
Анотація
В даній статті розкрито психологічний зміст поняття “діалог”; охарактеризовано напрями гуманізації освіти у навчальному процесі, що сприяють розвитку суб’єктності учнів; описано необхідні складові розвитку суб’єктності школярів у навчальному процесі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Хупавцева Н.О. Діалогічний підхід в освіті як необхідна складова розвитку суб’єктності школярів / Н.О. Хупавцева // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2008. - Вип. 41. - С. 198-201. |
Ключові слова: | діалог, діалогічна взаємодія, суб’єктність особистості, субординативний діалогізм, координативний діалогізм, особистісно-рефлексивний діалогізм |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 24 Бер 2021 08:53 |
Останні зміни: | 24 Бер 2021 08:53 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5448 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |