Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра загальної психології, психодіагностики та психотерапії" та рік: 2010
![]() | Вгору на рівень |
Стаття
Артемова О.І. (2010) ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДЕЗАДАПТОВАНИХ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 12-14.
Артемова О.І. (2010) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Психолінгвістика, 2010 (Вип.5). с. 10-16.
Бабак К.В. (2010) ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 14-16.
Беднарська І. (2010) ГЕНДЕРНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ. Студентський науковий альманах, 2010. с. 71-74.
Бучко В.Б. (2010) ПРОБЛЕМИ НАДАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ЗАСУДЖЕНИМ ДО ПОЗБАВЛЕННЯ ВОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 18-21.
Воробйов А.М. (2010) ПСИХОЛОГІЯ ПЕРФЕКЦІОНІЗМУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 9-12.
Главінська О.Д. (2010) ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ ТА САМОСТВЕРДЖЕННЯ У ЮНАЦЬКОМУ ВІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 21-23.
Главінська О.Д. (2010) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ ТА САМОСТВЕРДЖЕННЯ ЮНАКІВ. Проблеми розвитку соціально-економічних систем: підприємництво, глобалізація, економічне зростання, 2010 (Вип.1). с. 248-249.
Грибенко Н. та Савуляк В.О. (2010) ВПЛИВ ГЕНДЕРУ НА СПРИЙНЯТТЯ РЕКЛАМИ. Студентський науковий альманах, 2010. с. 76-80.
Демчук О. (2010) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2010. с. 39-41.
Демчук О.О. (2010) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАКОНОМІРНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 23-25.
Демянюк О.Б. (2010) ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД У КОНТЕКСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 26-28.
Джеджера К.В. (2010) ЦІННОСТІ ЯК СМИСЛОВА ОСНОВА ПОДОЛАННЯ ОСОБИСТІСНИХ КОМУНІКАТИВНИХ ТРУДНОЩІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 28-31.
Дружиніна І.А. (2010) ДО ПИТАННЯ ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ ІДЕНТИЧНОСТІ У СУЧАСНІЙ ПСИХОЛОГІЧНІЙ НАУЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 31-34.
Карнаух В. та Савуляк В.О. (2010) ГЕНДЕРНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ АДИКТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКІВ. Студентський науковий альманах, 2010. с. 84-88.
Карнаух В. та Савуляк В.О. (2010) ВЖИВАННЯ ПІДЛІТКАМИ СЛАБОАЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ АДИКЦІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 169-170.
Козачук О. (2010) ФОРМУВАННЯ ГОМОГЕНДЕРНОЇ СЕКСУАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ. Актуальні питання психологічної науки, 2010. с. 66-67.
Косарєва О.І. та Рудь Г.В. (2010) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ МЕХАНІЗМІВ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗАХИСТУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 84-87.
Кравець В. (2010) ПСИХОЛОГІЧНА СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ СТУДЕНТІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2010. с. 75-76.
Кравчук М.М. (2010) ПРОБЛЕМИ ВПЛИВУ НЕБЕЗПЕЧНИХ СИТУАЦІЙ НА ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ ПЕРСПЕКТИВ ПІДЛІТКІВ З ДЕВІАНТНОЮ ПОВЕДІНКОЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 45-48.
Лисяк О. (2010) ФОРМИ ПРОЯВУ ВНУТРІШНЬООСОБИСТІСНОГО КОНФЛІКТУ. Актуальні питання психологічної науки, 2010. с. 83-84.
Лисяк О.М. (2010) ПРОБЛЕМА ВНУТРІШНЬОЇ КОНФЛІКТНОСТІ ЦІННІСНО-СМИСЛОВОЇ СФЕРИ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 51-54.
Мазорчук І. та Павелків В.Р. (2010) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСІЇ ТА АГРЕСИВНОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 177-178.
Мартинюк Т. та Артемова О.І. (2010) ПСИХОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ РОЗВИТКУ САМОСВІДОМОСТІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Студентський науковий альманах, 2010. с. 35-39.
Мельник І.Я. (2010) ПРОСОЦІАЛЬНА ПОВЕДІНКА ЯК СКЛАДОВА СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 60-62.
Мельник І.Я. (2010) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ. Проблеми розвитку соціально-економічних систем: підприємництво, глобалізація, економічне зростання, 2010 (Вип.1). с. 266-267.
Михальчук Н.О. та Івашкевич Е.З. (2010) ОРГАНІЗАЦІЙНІ ОСНОВИ ДОГЛЯДУ ЗА ПСИХІЧНОХВОРИМИ В УМОВАХ СТАЦІОНАРНОГО ЛІКУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 63-67.
Ніколайчук Г.І. та Ніколайчук І.О. (2010) ПРОБЛЕМА РОЗУМІННЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ СТУДЕНТАМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 73-75.
Павелків В.Р. (2010) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОДІАГНОСТИКИ ВІДХИЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 75-77.
Павелків В.Р. (2010) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПСИХОЛОГІЇ АГРЕСІЇ ТА АГРЕСИВНОСТІ У ЗАРУБІЖНІЙ ЛІТЕРАТУРІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 183-185.
Павелків В.Р. (2010) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА ДЕТЕРМІНАНТИ АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ. Проблеми сучасної психології, 2010 (Вип.9). с. 213-223.
Палагнюк В. (2010) ПРОФЕСІЙНА АДАПТАЦІЯ ВИКЛАДАЧІВ-ПОЧАТКІВЦІВ ПЕДАГОГІЧНИХ ВНЗ. Актуальні питання психологічної науки, 2010. с. 122-123.
Палагнюк В. та Ямницький В.М. (2010) ПРОФЕСІЙНА АДАПТАЦІЯ ВИКЛАДАЧА-ПОЧАТКІВЦЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ ЯК ПСИХОЛОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2010 (Ч. 1). с. 185-186.
Палагнюк В.В. (2010) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ АДАПТАЦІЇ ВИКЛАДАЧА-ПОЧАТКІВЦЯ ВНЗ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 77-79.
Рибак В.А. (2010) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ САМОСТАВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 82-84.
Романюк В.Л. (2010) СИГНАЛЬНІ СИСТЕМИ ТА ПРОБЛЕМИ МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ У НОРМІ І ПАТОЛОГІЇ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2010 (Вип.14). с. 248-259. ISSN 2519-2558
Савуляк В.О. (2010) КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА ЯК ЧИННИК ОСОБИСТІСНОГО ЗРОСТАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 87-89.
Сторож О.В. (2010) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТВОРЧОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ НА ЕТАПІ РАННЬОЇ ЮНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 95-98.
Ямницький В.М. та Литвиненко С.А. (2010) ІГРОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ І ПІДЛІТКАМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2010 (Вип.2): (43). с. 4-6.