Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тип документа: "Стаття"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 126.

Іванова Л.І. (2001) ДІАЛОГІЧНЕ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 89-91.

Алієв М.М. (2001) УЧАСТЬ УКРАЇНИ У СТВОРЕННІ ЄВРАЗІЙСЬКОГО ТРАНСПОРТНОГО КОРИДОРУ (ТРАСЕКА). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 200-207. ISSN 2519-1942

Безкоровайна О.В. (2001) ТЕОРЕТИКО-ПРАКТИЧНІ ОСНОВИ МИРОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВСЬКОЇ ТА СТУДЕНСЬКОЇ МОЛОДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 50-53.

Безлюдна В.І. (2001) АКТУАЛІЗАЦІЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОТРЕБИ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 43-50.

Бех І.Д. та Павелків Р.В. (2001) ПРІОРИТЕТИ ВИХОВАННЯ СУЧАСНОЇ ВУЗІВСЬКОЇ МОЛОДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 3-7.

Бомба А.Я. та Каштан С.С. (2001) ЧИСЕЛЬНЕ РОЗВ’ЯЗАННЯ ОБЕРНЕНИХ НЕЛІНІЙНИХ КРАЙОВИХ ЗАДАЧ НА КОНФОРМНІ ТА КВАЗІКОНФОРМНІ ВІДОБРАЖЕННЯ. Волинський математичний вісник, 2001 (Вип.8). с. 9-22.

Бондар А.А. та Нечипорук Б.Д. та Тищук В.І. (2001) ДЕЯКІ ЗАУВАЖЕННЯ ЩОДО ВИВЧЕННЯ НАПІВПРОВІДНИКІВ ТА НАПІВПРОВІДНИКОВИХ ПРИЛАДІВ У КУРСІ ФІЗИКИ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 2001: Т. 2. с. 31-37.

Бричок Б.П. (2001) ПРОБЛЕМА МЕТИ ВИХОВАННЯ В КОНТЕКСТІ СЬОГОДЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 18-20.

Бричок С.Б. (2001) СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ЦЕРКОВНОПАРАФІЯЛЬНИХ ШКІЛ НА ВОЛИНІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 23-26.

Бричок С.Б. (2001) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В ЦЕРКОВНОПАРАФІЯЛЬНИХ ШКОЛАХ ВОЛИНІ КІНЦЯ ХІХ - ПОЧАТКУ ХХ СТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001. с. 147-153.

Бричок С.Б. (2001) СПЕЦИФІКА ВИХОВАННЯ У ЦЕРКОВНОПАРАФІЯЛЬНИХ ШКОЛАХ: ЕКСКУРС В ІСТОРІЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 136-139.

Буркалець Н. (2001) ГРИГОРІЙ КОСИНКА І КНУТ ГАМСУН: ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНІСТЬ В РАМКАХ ЛІТЕРАТУРНОЇ ТРАДИЦІЇ. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2001 (Вип.Х). с. 161-167.

Бурченя В. (2001) РОМАНІСТИКА РОМАНА ІВАНИЧУКА: ІНТЕРПРЕТАЦІЯ МИНУЛОГО. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2001 (Вип.Х). с. 167-171.

Буцяк В.І. (2001) ПЕДАГОГІЧНА КУЛЬТУРА В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 108-112.

Бєлова С.А. (2001) ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ХХ СТ. ТА АНТРОПОСОФСЬКА ПЕДАГОГІКА Р.ШТЕЙНЕРА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 151-155.

Воробйов А.М. (2001) ПСИХОДІАГНОСТИКА МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИН УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТИВНИХ МЕТОДИК (ВНУТРІСІМЕЙНИЙ АСПЕКТ). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 7-15.

Воробйов А.М. (2001) ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХІЧНОЇ ДЕПРИВАЦІЇ В ДИТЯЧОМУ ВІЦІ У СУЧАСНІЙ СОЦІАЛЬНІЙ СИТУАЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 5-10.

Воробйова Л.М. (2001) ПРОБЛЕМИ МОВНОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ У НАУКОВІЙ СПАДЩИНІ К.Д.УШИНСЬКОГО. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 7-9.

Гавлітіна Т.М. (2001) НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ У ПОЗАШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 138-140.

Гайбонюк В.Д. (2001) УКРАЇНСЬКА ІСТОРИЧНА НАУКА НА МЕЖІ ТИСЯЧОЛІТЬ: СУЧАСНИЙ СТАН, ПРОБЛЕМИ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 9-17. ISSN 2519-1942

Галатюк Ю.М. (2001) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТВОРЧОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ЗАДАЧІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 72-76.

Галатюк Ю.М. та Войтович І.С. та Остапчук М.В. (2001) ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ ТВОРЧИХ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 2001: Т. 2. с. 79-84.

Галун Н.Г. (2001) ІСТОРІЯ БОЛГАРІЇ В ОЦІНЦІ ХРИСТО БОТЕВА. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 129-137. ISSN 2519-1942

Гень О.М. (2001) ІСТОРІОСОФІЯ ТОМАША МАСАРИКА. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 156-160. ISSN 2519-1942

Герасимчук Т.Ф. (2001) УТВОРЕННЯ ЄВРОПЕЙСЬКОГО СОЮЗУ ТА ЙОГО РОЛЬ У СУЧАСНИХ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ІНТЕҐРАЦІЙНИХ ПРОЦЕСАХ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 189-194. ISSN 2519-1942

Главінська О.Д. (2001) ВПЛИВ САМООЦІНКИ ШКОЛЯРА НА СТАВЛЕННЯ ДО СВОЄЇ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 25-29.

Гон М.М. (2001) ЄВРЕЇ В СУСПІЛЬНО–ПОЛІТИЧНИХ ПРОЦЕСАХ У СХІДНІЙ ГАЛИЧИНІ (ЛИПЕНЬ 1919 – БЕРЕЗЕНЬ 1923 РР.). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 46-52. ISSN 2519-1942

Горопаха Н.М. (2001) ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДОШКІЛЬНЯТ З ВАЛЕОЛОГІЧНИМИ ВЛАСТИВОСТЯМИ РОСЛИН. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 25-27.

Горопаха Н.М. (2001) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНЯТ ІНТЕРЕСУ ДО ПІЗНАННЯ ПРИРОДИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 50-56.

Давидюк Р.П. (2001) СТЕПАН СКРИПНИК ЯК ПОСОЛ ДО ПОЛЬСЬКОГО СЕЙМУ(30–ТІ РОКИ ХХ СТОЛІТТЯ). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 70-77. ISSN 2519-1942

Дейнега О.В. та Попко О.В. (2001) ВИТРАТИ ВИРОБНИЦТВА ТА ПРОБЛЕМИ ФОРМАЛІЗАЦІЇ ЇХ ТЕРМІНОЛОГІЇ. Наукові записки, 2001 (Вип. 4). с. 32-35.

Дем'янюк Т.Д. (2001) ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ В СИСТЕМІ ШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 17-19.

Дем'янюк Т.Д. (2001) МОДИФІКАЦІЯ ЗМІСТУ, ФОРМ І МЕТОДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ РОБОТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 147-151.

Дем'янюк Т.Д. та Гурінчук Л.Є. (2001) ПРЕВЕНТИВНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 125-129.

Димченко С.С. (2001) СПЕЦИФІЧНІ ПРИЙОМИ ВИВЧЕННЯ МУЗИЧНИХ ТВОРІВ НАПАМ'ЯТЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 139-143.

Димченко С.С. (2001) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ В КЛАСІ ДИРИГУВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 18-21.

Дичківська І.М. (2001) МОДЕЛІ ДУХОВНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ В ЗАРУБІЖНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕОРІЯХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 21-23.

Дичківська І.М. (2001) АНТРОПОЛОГІЧНИЙ ПРИНЦИП В РОЗВИТКУ ЗАРУБІЖНОЇ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 62-64.

Дичківська І.М. (2001) ВЗАЄМОДІЯ ІНДИВІДУАЛЬНО-ОСОБИСТІСНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-РЕЛЕВАНТНОГО У ПЕДАГОГІЦІ ОБЩИННОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 139-144.

Доброчинська В.А. (2001) НАЦІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ДРУГОЇ РЕЧІ ПОСТОЛИТОЇ НА ВОЛИНІ (1921 – 1939 Р.Р.). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 103-108. ISSN 2519-1942

Жилюк С.І. (2001) УКРАЇНСЬКА АВТОКЕФАЛЬНА ПРАВОСЛАВНА ЦЕРКВА НА ЖИТОМИРЩИНІ В 20-Х РОКАХ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 52-57. ISSN 2519-1942

Захарчук І. (2001) ПРОЕКЦІЇ ТА ФУНКЦІЇ АПОКРИФУ В ДРАМАХ ЛЕСІ УКРАЇНКИ. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2001 (Вип.Х). с. 68-75.

Карпенчук С.Г. (2001) А.С.МАКАРЕНКО І СОЦІОМЕТРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 9-13.

Карпенчук С.Г. (2001) СУТНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 115-121.

Кирильчук Ю.В. (2001) ВПРАВИ НА ЗАНЯТТЯХ З АВТОСПРАВИ ЯК ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 82-85.

Колупаєва Т.Є. (2001) ДО ПРОБЛЕМИ ВИВЧЕННЯ "ЕТНОГРАФІЇ ДИТИНСТВА" В ГУМАНІТАРНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 119-122.

Колупаєва Т.Є. (2001) МОЛОДІЖНІ ПРОБЛЕМИ В УКРАЇНІ: ШЛЯХИ РЕАЛІЗАЦІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 88-93.

Комар Г.Я. (2001) ЛЮДИНА З ЛЕГЕНДИ ТА ІСТОРИЧНА ОСОБА: ШТРИХИ ДО ПОЛІТИЧНОГО ПОРТРЕТА КАРЛА МАННЕРГЕЙМА. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 160-168. ISSN 2519-1942

Комбель С. М. (2001) НЕНАПРУЖЕНА ПОСАДКА ЖОРСТКОГО ДИСКА В ЕЛІПТИЧНИЙ ОТВІР НЕСКІНЧЕННОЇ ПЛАСТИНКИ. Волинський математичний вісник, 2001 (Вип.8). с. 65-70.

Косарєва О.І. (2001) ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДІВ ІГРОВОЇ АДЛЕРІАНСЬКОЇ ТЕРАПІЇ У ВСТАНОВЛЕННІ КОНТАКТІВ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 64-69.

Костюк Л.К. (2001) КУЛЬТУРНО–ІСТОРИЧНІ ПРОЦЕСИ В УКРАЇНІ НА МЕЖІ ТИСЯЧОЛІТЬ ЯК “СВОЄРІДНИЙ ВИКЛИК ІСТОРІЇ”. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 83-90. ISSN 2519-1942

Крайчук О.В. (2001) ПРО ПРИНЦИПИ ВІДБОРУ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОГО КУРСУ МАТЕМАТИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 80-82.

Крет М.В. (2001) МУЗИЧНО-ЕТИЧНИЙ ДОСВІД ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОГО СВІТУ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 66-68.

Крупка М.А. (2001) НЕОРОМАНТИЧНИЙ ДИСКУРС У ХУДОЖНЬОМУ ОСВОЄННІ ОЛЬГИ КОБИЛЯНСЬКОЇ. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2001 (Вип.Х). с. 239-248.

Кузьменко А. П. та Кузьменко В. М. (2001) МЕТОД ДЕКОМПОЗИЦІЇ ТА РОЗПАРАЛЕЛЮВАННЯ РОЗВ'ЯЗКУ ОДНОГО КЛАСУ ЗАДАЧ ТЕОРІЇ ФІЛЬТРАЦІЇ. Волинський математичний вісник, 2001 (Вип.8). с. 71-77.

Кундрат М. М. (2001) ГРАНИЧНА РІВНОВАГА КОМПОЗИЦІЇ З ВКЛЮЧЕННЯМ ПРИ ДІЇ ЗОСЕРЕДЖНИХ СИЛ. Волинський математичний вісник, 2001 (Вип.8). с. 78-85.

Кіндрат В.К. та Нікітчук В.І. (2001) ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ І ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 83-88.

Лесняк Н.В. (2001) СПРЯМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ РОБОТИ НА ЗАНЯТТЯХ З ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 113-115.

Лещенко Г.П. (2001) КОМУНІКАТИВНО-ОРІЄНТОВАНЕ ВИВЧЕННЯ РІДНОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 54-56.

Литвиненко С.А. (2001) СОЦІАЛІЗАЦІЯ ТА ВИХОВАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНІ КАТЕГОРІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 61-64.

Литвиненко С.А. (2001) ВИХОВАННЯ ЯК СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНИЙ ФЕНОМЕН. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 83-87.

Літковець О.Д. (2001) ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ ШЕСТИРІЧОК НА УРОКАХ “ХУДОЖНЬОЇ ПРАЦІ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 63-66.

Маліновська Н.В. (2001) С.Ф.РУСОВА ПРО ОВОЛОДІННЯ СКАРБАМИ РІДНОЇ МОВИ НА ОСНОВІ ЗАСОБІВ НАРОДНОЇ ПЕДАГОГІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 23-25.

Маліновська Н.В. (2001) ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ НАВЧАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ ПЕРЕКАЗУВАННЯ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 59-62.

Марченко О.М. (2001) ОСОБЛИВОСТІ МОТИВУВАННЯ УЧІННЯ СТАРШОКЛАСНИКА ЗА УМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ НОВИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ (10-11 КЛАСИ). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 29-32.

Матчук А. (2001) ПІДТЕКСТ У ЛІТЕРАТУРІ ХХ СТОЛІТТЯ. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2001 (Вип.Х). с. 50-55.

Мислінчук В.О. та Тищук В.І. (2001) ВДОСКОНАЛЕННЯ ЕЛЕКТРОМОНТАЖНИХ УМІНЬ ПРИ ВИКОНАННІ УЧНЯМИ КОРОТКОТРИВАЛИХ ФРОНТАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ФІЗИКИ. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики, 2001: Т. 2. с. 223-232.

Мушировська Н. (2001) НАЦІОНАЛЬНА ІСТОРІЯ ЯК ОСНОВА ТВОРЧИХ ПОШУКІВ ВАСИЛЯ ПАЧОВСЬКОГО. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2001 (Вип.Х). с. 148-161.

Наумчукк Г.І. (2001) ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ЗМІСТ НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ В СІМ’Ї. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 128-130.

Онищук В.І. (2001) ЧИТАННЯ НОТ З АРКУША ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКОНАВЦІВ НА ДУХОВИХ ІНСТРУМЕНТАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 125-128.

Павелків О.М. (2001) ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 80-85.

Пальчевський Р.С. (2001) УКРАЇНСЬКИЙ МОЛОДІЖНИЙ РУХ НА ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКИХ ЗЕМЛЯХ, ЩО ВХОДИЛИ ДО СКЛАДУ ПОЛЬЩІ (1920–1939 РР.). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 57-61. ISSN 2519-1942

Пальчевський С.С. (2001) СУГЕСТОПЕДИЧНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТА ПОГЛЯДАХ ЗАРУБІЖНИХ ПЕДАГОГІВ-КЛАСИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 71-75.

Пальчевський С.С. (2001) ВІРА ЯК ПЕДАГОГІЧНА КАТЕГОРІЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 32-35.

Пальчевський С.С. (2001) СУГЕСТОПЕДИЧНИЙ МЕТОД Г.К.ЛОЗАНОВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 77-83.

Пальчевський С.С. (2001) МЕТОДИ ІНТЕНСИВНОГО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ І.Ю.ШЕХТЕРА І Г.О.КИТАЙГОРОДСЬКОЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 167-171.

Пасічник Я.А. (2001) ПРИНЦИПИ ДИДАКТИКИ МАТЕМАТИКИ ТА ЇХ ІСТОРИЧНІ КОРЕНІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 75-80.

Петренко О.Б. (2001) ГЕНДЕРНІ ТЕНДЕНЦІЇ У ПРАКТИЦІ ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр., 2001 (Вип.16). с. 128-131.

Петренко О.Б. (2001) ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ ДОСВІДУ В.О.СУХОМЛИНСЬКОГО В СУЧАСНІЙ СІМЕЙНО-РОДИННІЙ І ШКІЛЬНІЙ ПРАКТИЦІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 121-128.

Петрук О.М. (2001) ВИХОВАННЯ ТВОРЧОЇ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОЇ СЛОВЕСНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 91-93.

Поліщук Л. (2001) РЕЦЕПЦІЯ ТВОРЧОСТІ НАДІЇ КИБАЛЬЧИЧ: ДО ПРОБЛЕМИ ГЕТЕРОГЕННОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ КІНЦЯ ХІХ - ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2001 (Вип.Х). с. 217-223.

Поліщук Я. (2001) НЕСПІВМІРНІСТЬ СВІТІВ: ПРОБЛЕМА ЧОЛОВІЧОГО І ЖІНОЧОГО У ДРАМАТИЧНІЙ ПОЕМІ ЛЕСІ УКРАЇНКИ "ОДЕРЖИМА". Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2001 (Вип.Х). с. 56-68.

Поніманська Т.І. (2001) ЗАВДАННЯ ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 15-18.

Поніманська Т.І. (2001) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ДО ГУМАНІСТИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 56-59.

Поніманська Т.І. (2001) ГУМАНІЗМ І ВИХОВАННЯ (ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ). Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 7-11.

Постоловський Р.М. (2001) ІНТЕРПРЕТАЦІЯ Т.Г. МАСАРИКОМ ЧЕСЬКИХ НАЦІОНАЛЬНИХ ДЕМОКРАТИЧНИХ ТРАДИЦІЙ ЯК ОСНОВИ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕОЛОГІЇ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 168-174. ISSN 2519-1942

Приймак О.П. (2001) МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ТАБЛИЧНОГО ДОДАВАННЯ ТА ВІДНІМАННЯ В ЧОТИРИРІЧНІЙ ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 108-111.

Прищепа О.П. (2001) ПЛАНУВАННЯ І ЗАБУДОВА МІСТ ВОЛИНІ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 99-103. ISSN 2519-1942

Савчук П.О. (2001) РЕЦЕНЗІЇ ТА ОГЛЯДИ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 239-242. ISSN 2519-1942

Савчук П.О. (2001) РОЛЬ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У ЗМІЦНЕННІ ОБОРОННО–МАСОВОЇ РОБОТИ НА ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВАХ УКРАЇНИ (1943–1945 РР.). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 77-83. ISSN 2519-1942

Середович В.В. (2001) РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 55-62.

Сингаївський Д.В. (2001) ВИКОРИСТАННЯ ВІДОМИХ КОНСТРУКЦІЙ «ВІЧНИХ» ДВИГУНІВ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ОСНОВ НАУК І ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 130-135.

Слесаренко А.В. (2001) АНТИТОТАЛІТАРНИЙ ОПОЗИЦІЙНИЙ РУХ У ЧЕХОСЛОВАЧЧИНІ (1968–1972 РР.). Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 181-186. ISSN 2519-1942

Смалько М.Ф. (2001) ІНДИВІДУАЛЬНО-ОСОБИСТІСНИЙ АСПЕКТ У РОЗВИТКУ МУЗИЧНОЇ ОБДАРОВАНОСТІ: ТРАДИЦІЇ ТА СУЧАСНІСТЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 135-139.

Сойчук Р.Л. (2001) ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У БРИТАНСЬКИХ ОБ’ЄДНАНИХ ШКОЛАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 155-160.

Сойчук Р.Л. (2001) ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ В 90-Х РОКАХ ХХ СТОЛІТТЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 28-30.

Ставицька О.Г. (2001) ПАРАЛІНГВІСТИЧНІ ЗАСОБИ У СТРУКТУРІ МОВЛЕННЄВОГО ВПЛИВУ: ВИЗНАЧЕННЯ ПОНЯТЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 45-48.

Сяський А.О. та Комбель С.М. (2001) ГРАНИЧНІ УМОВИ КОНТАКТНИХ ЗАДАЧ ДЛЯ НЕСКІНЧЕННОЇ ПЛАСТИНКИ З КРИВОЛІНІЙНИМ ОТВОРОМ І ЖОРСТКОГО ДИСКА. Волинський математичний вісник, 2001 (Вип.8). с. 93-97.

Сілков В.В. (2001) ВИМОГИ ДО СИСТЕМИ ВПРАВ ПРИ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОМУ ФОРМУВАННІ ПОНЯТТЯ ЧИСЛА У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 44-50.

Сілкова Е.О. (2001) ДО ПИТАННЯ ПРО ІСТОТНІ ОЗНАКИ ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 35-38.

Терешко Л.В. (2001) РОЗВИТОК ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ В ЗАГАЛЬНОМУ КОНТЕКСТІ НАВЧАННЯ І РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 69-72.

Терешко Л.В. (2001) ПРОБЛЕМА МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ПРОЦЕСІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 62-65.

Терешко Т.В. (2001) ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ЖІНОЧОЇ ОСВІТИ НА ВОЛИНІ В КІНЦІ ХІХ – ПОЧ. ХХ СТ. В УМОВАХ ІМПЕРСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ЦАРАТУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 103-108.

Терешко Ю.М. (2001) ОСОБЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕХОСЛОВАЧЧИНИ В УМОВАХ ПОЛЯРИЗАЦІЇ ЄВРОПИ У 1945-1947 РР. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 174-181. ISSN 2519-1942

Трохимчук І.М. та Марциновський В.П. (2001) НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА ЯК ЗАСІБ НАУКОВОГО ПІЗНАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 105-107.

Троян С.С. (2001) АВСТРІЙСЬКІ ІСТОРИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ СЛОВ’ЯНСТВА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 219-225. ISSN 2519-1942

Троян С.С. (2001) УКРАЇНСЬКА ДЕРЖАВНІСТЬ: 10 РОКІВ НЕЗАЛЕЖНОСТІ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 3-9. ISSN 2519-1942

Тхорук Р.Л. (2001) ДО ПИТАННЯ ІНТЕРТЕКСТУ «ОДЕРЖИМОЇ» ЛЕСІ УКРАЇНКИ. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2001 (Вип.Х). с. 75-88.

Тюска В.Б. (2001) ТВОРЧІСТЬ – ЯК ДІЯЛЬНІСНИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 116-119.

Тюска В.Б. (2001) З ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ КЛУБНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТЕКСТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 130-136.

Філоненко Р.С. (2001) ТОВАРИСТВО “ПРОСВІТА” У БОРОТЬБІ ЗА ЗБЕРЕЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК УКРАЇНСЬКОГО ШКІЛЬНИЦТВА НА ВОЛИНІ В ПЕРІОД ПОЛЬСЬКОЇ ВЛАДИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 26-28.

Філіпчук І.В. (2001) УКРАЇНА МІЖ СХОДОМ І ЗАХОДОМ ЧЕРЕЗ ПРИЗМУ ВІДНОСИН З РОСІЄЮ І ПОЛЬЩЕЮ В 90–Х РОКАХ ХХ СТ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 194-200. ISSN 2519-1942

Хаврук І.А. (2001) САНДОМИРСЬКА УГОДА 1570 Р.: ПРОБЛЕМА ОБ’ЄДНАННЯ ПРОТЕСТАНТСЬКИХ ТЕЧІЙ У ПОЛЬЩІ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 124-129. ISSN 2519-1942

Хижнякова Н.О. (2001) ЕФЕКТИВНІСТЬ ІНВЕСТИЦІЙ ЯК ХАРАКТЕРИСТИКА ЯКОСТІ УПРАВЛІННЯ СИСТЕМАМИ РУХУ ТВЕРДИХ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика, 2001 (№424). с. 262-267.

Хмель В. (2001) МОРФОЛОГІЯ «ОСІННЬОЇ КАЗКИ» ЛЕСІ УКРАЇНКИ. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2001 (Вип.Х). с. 114-119.

Черній А.Л. (2001) ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ УЧИТЕЛЯ ЯК ОДИН ІЗ ПРІОРИТЕТНИХ НАПРЯМІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 123-126.

Черній А.Л. (2001) ПЕРСПЕКТИВНІ ФОРМИ І МЕТОДИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 77-80.

Шутяк В.Г. та Шутяк О.Ф. (2001) ПРО ГРАФІЧНУ ПІДГОТОВКУ УЧНІВ ІІ КЛАСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 58-62.

Якимчук Р.І. (2001) ПРОБЛЕМНО-ПОШУКОВІ МЕТОДИ В НАВЧАННІ ШЕСТИРІЧНИХ УЧНІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 111-115.

Яковенко Л.П. (2001) ВИКОНАВСЬКИЙ АСПЕКТ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 119-122.

Янцур Л.А. та Джиган Н.М. (2001) ФОРМУВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО ЗОБРАЖУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ РІЗНОВІКОВОЇ ГРУПИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 28-33.

Янцур М.С. (2001) ПРОФЕСІЙНА ОРІЄНТАЦІЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 39-44.

Янцур М.С. (2001) ОСОБЛИВОСТІ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ У МІЖШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧОМУ КОМБІНАТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.17). с. 109-115.

Янцур М.С. та Войтко А.І. (2001) ПIДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДО РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ АКТИВІЗАЦІЇ УЧНIВСЬКОЇ МОЛОДI. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.15). с. 53-61.

Янцур М.С. та Дем'яненко І.О. (2001) СТАН ПРОФЕСІЙНОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВ ІХ ТА ХІ КЛАСІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 10-18.

Яцюк Н.О. (2001) ЕМОЦІЙНА ПІДТРИМКА ЯК ВАЖЛИВИЙ КОМПОНЕНТ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.16). с. 39-42.

Цей список був створений у Wed Dec 25 09:58:58 2024 EET.