Елементи, в яких тип документа: "Стаття"
Вгору на рівень |
M
Mykytyn T. THE EVOLUTION OF A FORMATION AND DEVELOPMENT OF SUSTAINABLE MARKETING. International Journal of New Economics and Social Sciences, 2017 (№1): (5). с. 1-7.
А
Андреюк С.А. та Шадюк (Падалка) О.І. ДИДАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ РОЗВИВАЛЬНИХ ІГОР ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 6-7.
Б
Бомба А.Я. та Ярощак С.В. МЕТОД КОНФОРМНИХ ВІДОБРАЖЕНЬ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ ВИТІСНЕННЯ У НАФТОГАЗОВИХ ПЛАСТАХ: ПРОГНОЗУВАННЯ ДИНАМІКИ РУХУ ЛІНІЇ РОЗДІЛУ РІЗНОКОЛЬОРОВИХ РІДИН. Волинський математичний вісник, 2009 (Вип.6). с. 20-35.
Бондарчук М.І. та Пляшко О.С. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ ЗАДОВОЛЕННЯ ХАРЧОВИХ ПОТРЕБ УКРАЇНЦІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 51-52.
Бісовецька Л.А. КУЛІНАРОНІМИ У ПОВІСТІ-ХРОНІЦІ І.С. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО «СТАРОСВІТСЬКІ БАТЮШКИ ТА МАТУШКИ». Мова і культура, 2014 (Т.6): Вип.17. с. 321-327.
В
Виткалов С.В. «Різдвяні піснеспіви» як чинник збереження культурного єства нації. День.
Г
Гаврильчик К.В. УКРАЇНСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ФОЛЬКЛОР ЯК ЛІТЕРАТУРНО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 86-88.
Герасимчук А.Ю. ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ОРГАНІЗАЦІЇ І ЗМІСТУ РУХЛИВИХ ХВИЛИНОК, ПЕРЕРВ У ПОЛІПШЕННІ ПОКАЗНИКІВ ФІЗИЧНОГО СТАНУ 6-РІЧНИХ ДІТЕЙ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 39-50.
Гладковська М.В. та Джеджера К.В. ВИХОВАННЯ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ЗМІСТОВИЙ АСПЕКТ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 36-38.
Гоголь Т.В. та Кіндрат В.К. Компетентісний підхід у підготовці майбутнього тренера-викладача. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 8-9.
Губеня А.О. та Маліновська Н.В. РОЗВИТОК ОПИСОВОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 45-46.
Д
Дуброва А.С. та Гаврилюк С.В. АФАЗІЯ І БІЛІНГВІЗМ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін.
К
Князевич А.О. СТАНОВЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ. Маркетинг на міжнародних ринках товарів і послуг: глобальні аспекти, 2012. с. 86-88.
Костолович Т.В. ЗМІСТОВІ І СТРУКТУРНІ ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ. Наукові записки.
Кохно Т. ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ СТРЕСОСТІЙКОСТІ СТУДЕНТІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 73-75.
Кошлата М.А. та Косарєва О.І. ФОРМУВАННЯ СТАТЕВО-РОЛЬОВОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 100-102.
Кучканова В.О. ХАРАКТЕРИСТИКА І РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ТЕАТРАЛІЗАЦІЄЮ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 91-94.
М
Мацюк Н.Г. РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 96-100.
Мацюк Н.Г. та Суржук Т.Б. ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ УМІНЬ ВЗАЄМОДІЯТИ УСНО ЗА ДОПОМОГОЮ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 103-107.
Мачелюк С.В. та Бісовецька Л.А. ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 107-109.
О
Олексієвець Т.І. ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ СЕРЕДНЬОВІЧНИХ ЧЕСЬКИХ МІСТ. Слов’янські народи в історичному процесі: генезис проблеми. с. 96-99.
Омельчук О. та Корчакова Н.В. ТРАНСФОРМАЦІЯ КОНЦЕПТУ Я-ПСИХОЛОГ У СТРУКТУРІ САМОСВІДОМОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 101-104.
Остапчук У.В. та Гнедко Н.М. ВИКОРИСТАННЯ GOOGLE MEET В УПРАВЛІНІ ОСВІТНЬОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 78-81.
П
Петренко О.Б. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 146-148.
Петрівський Б.П. та Петрівський Я.Б. та Хома Н.Г. УЗАГАЛЬНЕНІ РОЗВ’ЯЗКИ КВАЗІЛІНІЙНИХ ІНТЕГРО-ДИФЕРЕНЦІАЛЬНИХ РІВНЯНЬ ДРУГОГО ПОРЯДКУ ГІПЕРБОЛІЧНОГО ТИПУ. Волинський математичний вісник, 1999 (Вип. 6). с. 171-173.
Пилипака Ю.І. та Романюк В.Л. ПСИХІЧНА ТРАВМА ТА ЗДОРОВ’Я ОСОБИСТОСТІ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія". ISSN 2519-2558
Подерня Н. ІНДИВІДУАЛЬНО-ТИПОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ЛОКУС КОНТРОЛЮ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 105-107.
Присяжнюк О.В. та Присяжнюк І.М. АСИМПТОТИЧНИЙ МЕТОД РОЗВ’ЯЗАННЯ НЕЛІНІЙНИХ СИНГУЛЯРНО ЗБУРЕНИХ ЗАДАЧ ТИПУ «КОНВЕКЦІЯ-ДИФУЗІЯ-МАСООБМІН-ТЕРМОРЕЖИМ». Волинський математичний вісник, 2011 (Вип.8). с. 140-151.
Прокопчук В.І. МУЗИЧНЕ ЖИТТЯ ВОЛИНІ 20–30 РР. XX СТ. ЯК КОНТЕКСТ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДИТЯЧОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ. Нова педагогічна думка, 2007 (№2). с. 116-119. ISSN 2520-6427
Р
Радковська Л.М. та Ящук І.І. СУЧАСНА БАНДУРА: НОВИЙ СТАТУС АКАДЕМІЧНОГО І ПРОФЕСІЙНОГО ІНСТРУМЕНТУ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2018: Вип. 4. с. 320-324.
Рокунь А. С. ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ІНФОРМАТИЧНА» ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ». Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 116-120.
Романенко А. ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІК ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ У ВИВЧЕННІ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ІНФОРМАТИЧНА» ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ». Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 120-123.
Рудюк О.В. ДОСВІД ДОСЛІДЖЕННЯ КОГНІТИВНО-СМИСЛОВИХ ДЕТЕРМІНАНТ ПЕРЕЖИВАННЯ КРИЗ У БЕЗРОБІТНИХ. Проблеми сучасної психології, 2016 (№1(9)). ISSN 2227-6246
С
Савчук П.О. ВІРОСПОВІДАННЯ ЧЕХІВ ДУБЕНСЬКОГО ПОВІТУ КІНЦЯ XIX СТОЛІТТЯ. Слов’янські народи в історичному процесі: генезис проблеми, 2007. с. 7-10.
Сандульський С.М. та Савчин Л.М. СУЧАСНИЙ ТАНЕЦЬ ЯК ЗАСІБ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 213-214.
Сафоник А.П. НЕЛІНІЙНЕ МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ МАГНІТНИХ ФІЛЬТРІВ З УРАХУВАННЯМ ЗВОРОТНОГО ВПЛИВУ. Волинський математичний вісник, 2009 (Вип.6). с. 137-143.
Серко В. ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ НАРОДНИХ ПРИСЛІВ’ЇВ ЯК ЗАСОБІВ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ НОРМ ПОВЕДІНКИ ДИТИНИ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 114-117.
Т
Тарадайко Д.Ю. СИСТЕМА ЗАВДАНЬ ІЗ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 74-76.
Ф
Філюк А. М. ФОРМУВАННЯ АУДІАТИВНИХ УМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК ОСНОВА МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 77-80.
Х
Харчос Ю.В. ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 80-83.
Холод Р. О. СПОСОБИ СЕМАНТИЗАЦІЇ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ІЗ ВРАХУВАННЯМ ВИМОГ НУШ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 111-114.
Ш
Шевців М.В. ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ЯК УМОВА СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Вікова фізіологія та валеологія, 2007 (Вип.1). с. 5-14.
Шевчук В. та Демянюк О.Б. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКИХ ВЗАЄМИН У СІМ’ЯХ, ЩО ПЕРЕБУВАЮТЬ У СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7).
Шеретюк Р.М. ХУДОЖНЬО-МИСТЕЦЬКІ ВИМІРИ ДІЯЛЬНОСТІ ОРДЕНУ ПІАРІВ НА ВОЛИНІ (КІНЕЦЬ ХVІІ – ПЕРША ТРЕТИНА ХІХ СТ.). Мистецький простір України: історія і сучасні виклики, 2017. с. 7-18.
Шпортько О.В. та Шпортько Л.В. АНАЛІЗ ВЗАЄМОВПЛИВУ МОДИФІКАЦІЙ ФОРМАТУ PNG. Волинський математичний вісник, 2012 (Вип.9). с. 182-189.
Я
Яницька О.М. ЗІСТАВЛЕННЯ СЕМАНТИЧНОЇ СТРУКТУРИ КЛЮЧОВИХ ЛЕКСЕМ КОНЦЕПТУ ВІРА (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ, УКРАЇНСЬКОЇ ТА ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВ). Програма міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 2016. с. 44-47.
Ярощак С.В. МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ РОЗРОБКИ РОДОВИЩ НАФТИ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕРМОГРАВІТАЦІЙНОГО ДРЕНАЖУ. Волинський математичний вісник, 2014 (Вип.11). с. 117-129.