Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тип документа: "Стаття"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: А | Б | В | Г | Д | З | К | Л | М | О | П | Р | С | Т | Ф | Х | Ш | Я
Число елементів: 47.

А

Андреюк С.А. та Шадюк О.І. ДИДАКТИЧНЕ ЗНАЧЕННЯ РОЗВИВАЛЬНИХ ІГОР ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 6-7.

Б

Бомба А.Я. та Ярощак С.В. МЕТОД КОНФОРМНИХ ВІДОБРАЖЕНЬ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ ВИТІСНЕННЯ У НАФТОГАЗОВИХ ПЛАСТАХ: ПРОГНОЗУВАННЯ ДИНАМІКИ РУХУ ЛІНІЇ РОЗДІЛУ РІЗНОКОЛЬОРОВИХ РІДИН. Волинський математичний вісник, 2009 (Вип.6). с. 20-35.

Бондарчук М.І. та Пляшко О.С. СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНІ ЗАСАДИ ЗАДОВОЛЕННЯ ХАРЧОВИХ ПОТРЕБ УКРАЇНЦІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2022. с. 51-52.

В

Василишин С.С. та Горопаха Н.М. ЗАСТОСУВАННЯ ЧЕРГУВАНЬ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНО-ВОЛЬОВИХ ЯКОСТЕЙ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип. 1). с. 22-24.

Виткалов С.В. «Різдвяні піснеспіви» як чинник збереження культурного єства нації. День.

Г

Гаврильчик К.В. УКРАЇНСЬКИЙ ДИТЯЧИЙ ФОЛЬКЛОР ЯК ЛІТЕРАТУРНО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 86-88.

Герасимчук А.Ю. ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ОРГАНІЗАЦІЇ І ЗМІСТУ РУХЛИВИХ ХВИЛИНОК, ПЕРЕРВ У ПОЛІПШЕННІ ПОКАЗНИКІВ ФІЗИЧНОГО СТАНУ 6-РІЧНИХ ДІТЕЙ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2016 (Вип.7). с. 39-50.

Гладковська М.В. та Джеджера К.В. ВИХОВАННЯ БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ЗМІСТОВИЙ АСПЕКТ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 36-38.

Гоголь Т.В. та Кіндрат В.К. Компетентісний підхід у підготовці майбутнього тренера-викладача. Наука, освіта, суспільство очима молодих. с. 8-9.

Губеня А.О. та Маліновська Н.В. РОЗВИТОК ОПИСОВОГО МОВЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 45-46.

Д

Данченко А.В. та Горопаха Н.М. НАСТУПНІСТЬ ЗДО І ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ НАВЧАЛЬНИХ УМІНЬ ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2024. с. 34.

Дикало В.І. МУЗИЧНЕ ЖИТТЯ ВОЛИНІ 20–30 РР. XX СТ. ЯК КОНТЕКСТ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДИТЯЧОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ. Нова педагогічна думка, 2007 (№2). с. 116-119. ISSN 2520-6427

Дуброва А.С. та Гаврилюк С.В. АФАЗІЯ І БІЛІНГВІЗМ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін.

З

Зелінська К.М. та Козлюк О.А. ЗМІСТ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ЦІЛІСНОГО ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ У ПРОЦЕСІ МОРАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 68-70.

К

Князевич А.О. СТАНОВЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ. Маркетинг на міжнародних ринках товарів і послуг: глобальні аспекти, 2012. с. 86-88.

Кохно Т. ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ СТРЕСОСТІЙКОСТІ СТУДЕНТІВ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 73-75.

Кошлата М.А. та Косарєва О.І. ФОРМУВАННЯ СТАТЕВО-РОЛЬОВОЇ ІДЕНТИФІКАЦІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 100-102.

Кучканова В.О. ХАРАКТЕРИСТИКА І РЕАЛІЗАЦІЯ ЗАВДАНЬ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ, ПОВ’ЯЗАНИХ З ТЕАТРАЛІЗАЦІЄЮ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 91-94.

Л

Люшин С.Ю. та Косарєва Г.М. ЕМОЦІЙНО-ЦІННІСНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ НАРОДНОЇ КАЗКИ. Актуальні проблеми дошкільної та корекційної освіти, 2018 (Вип.1). с. 117-119.

Ляшик А.О. та Руденко Н.М. РОЗВИТОК ЕМПАТІЇ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ ІІІ-ГО РІВНЯ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2019. с. 117-119.

М

Мацюк Н.Г. РОБОТА З ДИТЯЧОЮ КНИЖКОЮ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 96-100.

Мацюк Н.Г. та Суржук Т.Б. ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ УМІНЬ ВЗАЄМОДІЯТИ УСНО ЗА ДОПОМОГОЮ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 103-107.

Мачелюк С.В. та Бісовецька Л.А. ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2021. с. 107-109.

О

Олексієвець Т.І. ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ СТРУКТУРИ СЕРЕДНЬОВІЧНИХ ЧЕСЬКИХ МІСТ. Слов’янські народи в історичному процесі: генезис проблеми. с. 96-99.

Омельчук О. та Корчакова Н.В. ТРАНСФОРМАЦІЯ КОНЦЕПТУ Я-ПСИХОЛОГ У СТРУКТУРІ САМОСВІДОМОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.3). с. 101-104.

Остапчук У.В. та Гнедко Н.М. ВИКОРИСТАННЯ GOOGLE MEET В УПРАВЛІНІ ОСВІТНЬОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2021. с. 78-81.

П

Петренко О.Б. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2001 (Вип.14). с. 146-148.

Петрівський Б.П. та Петрівський Я.Б. та Хома Н.Г. УЗАГАЛЬНЕНІ РОЗВ’ЯЗКИ КВАЗІЛІНІЙНИХ ІНТЕГРО-ДИФЕРЕНЦІАЛЬНИХ РІВНЯНЬ ДРУГОГО ПОРЯДКУ ГІПЕРБОЛІЧНОГО ТИПУ. Волинський математичний вісник, 1999 (Вип. 6). с. 171-173.

Подерня Н. ІНДИВІДУАЛЬНО-ТИПОЛОГІЧНІ ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ ЛОКУС КОНТРОЛЮ. Актуальні питання психологічної науки, 2021 (Вип.15). с. 105-107.

Присяжнюк О.В. та Присяжнюк І.М. АСИМПТОТИЧНИЙ МЕТОД РОЗВ’ЯЗАННЯ НЕЛІНІЙНИХ СИНГУЛЯРНО ЗБУРЕНИХ ЗАДАЧ ТИПУ «КОНВЕКЦІЯ-ДИФУЗІЯ-МАСООБМІН-ТЕРМОРЕЖИМ». Волинський математичний вісник, 2011 (Вип.8). с. 140-151.

Р

Радковська Л.М. та Ящук І.І. СУЧАСНА БАНДУРА: НОВИЙ СТАТУС АКАДЕМІЧНОГО І ПРОФЕСІЙНОГО ІНСТРУМЕНТУ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2018: Вип. 4. с. 320-324.

Рокунь А. С. ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ІНФОРМАТИЧНА» ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ». Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 116-120.

Романенко А. ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНІК ФОРМУВАЛЬНОГО ОЦІНЮВАННЯ У ВИВЧЕННІ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ «ІНФОРМАТИЧНА» ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ». Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 120-123.

С

Савчук П.О. ВІРОСПОВІДАННЯ ЧЕХІВ ДУБЕНСЬКОГО ПОВІТУ КІНЦЯ XIX СТОЛІТТЯ. Слов’янські народи в історичному процесі: генезис проблеми, 2007. с. 7-10.

Сандульський С.М. та Савчин Л.М. СУЧАСНИЙ ТАНЕЦЬ ЯК ЗАСІБ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 213-214.

Сафоник А.П. НЕЛІНІЙНЕ МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ МАГНІТНИХ ФІЛЬТРІВ З УРАХУВАННЯМ ЗВОРОТНОГО ВПЛИВУ. Волинський математичний вісник, 2009 (Вип.6). с. 137-143.

Серко В. ВИХОВНІ МОЖЛИВОСТІ НАРОДНИХ ПРИСЛІВ’ЇВ ЯК ЗАСОБІВ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ НОРМ ПОВЕДІНКИ ДИТИНИ. Студентський дайджест, 2020 (Вип.2). с. 114-117.

Т

Тарадайко Д.Ю. СИСТЕМА ЗАВДАНЬ ІЗ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 74-76.

Ф

Філюк А. М. ФОРМУВАННЯ АУДІАТИВНИХ УМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЯК ОСНОВА МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 77-80.

Х

Харчос Ю.В. ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ТА ПРИЙОМИ НАВЧАННЯ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 80-83.

Холод Р. О. СПОСОБИ СЕМАНТИЗАЦІЇ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ІЗ ВРАХУВАННЯМ ВИМОГ НУШ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 111-114.

Ш

Шевців М.В. ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ ЯК УМОВА СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Вікова фізіологія та валеологія, 2007 (Вип.1). с. 5-14.

Шевчук В. та Демянюк О.Б. СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДИТЯЧО-БАТЬКІВСЬКИХ ВЗАЄМИН У СІМ’ЯХ, ЩО ПЕРЕБУВАЮТЬ У СКЛАДНИХ ЖИТТЄВИХ ОБСТАВИНАХ. Студентський дайджест, 2023 (Вип.7).

Шеретюк Р.М. ХУДОЖНЬО-МИСТЕЦЬКІ ВИМІРИ ДІЯЛЬНОСТІ ОРДЕНУ ПІАРІВ НА ВОЛИНІ (КІНЕЦЬ ХVІІ – ПЕРША ТРЕТИНА ХІХ СТ.). Мистецький простір України: історія і сучасні виклики, 2017. с. 7-18.

Шпортько О.В. та Шпортько Л.В. АНАЛІЗ ВЗАЄМОВПЛИВУ МОДИФІКАЦІЙ ФОРМАТУ PNG. Волинський математичний вісник, 2012 (Вип.9). с. 182-189.

Я

Яницька О.М. ЗІСТАВЛЕННЯ СЕМАНТИЧНОЇ СТРУКТУРИ КЛЮЧОВИХ ЛЕКСЕМ КОНЦЕПТУ ВІРА (НА МАТЕРІАЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ, УКРАЇНСЬКОЇ ТА ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВ). Програма міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, 2016. с. 44-47.

Ярощак С.В. МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ РОЗРОБКИ РОДОВИЩ НАФТИ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕРМОГРАВІТАЦІЙНОГО ДРЕНАЖУ. Волинський математичний вісник, 2014 (Вип.11). с. 117-129.

Цей список був створений у Wed Jul 17 22:56:01 2024 EEST.