Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СПОСОБИ СЕМАНТИЗАЦІЇ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ІЗ ВРАХУВАННЯМ ВИМОГ НУШ

Холод Р. О. СПОСОБИ СЕМАНТИЗАЦІЇ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ІЗ ВРАХУВАННЯМ ВИМОГ НУШ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 111-114.

[img]
Перегляд
Текст
Холод Р.О..pdf

Завантажити (6MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Холод Р. О. Способи семантизації лексичних одиниць у початкових класах із врахуванням вимог НУШ / Р. О. Холод ; наук. кер. К. М. Никонець // Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку: матеріали ІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції (18 травня 2022 року). - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 111-114.
Ключові слова: семантизація, лексична компетентність, лексичні одиниці, англомовна комунікативна компетентність, навчання англійської мови, початкова школа, Нова українська школа
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Сарненський педагогічний коледж
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 07 Квіт 2023 08:19
Останні зміни: 07 Квіт 2023 08:19
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11068

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу