Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "005.7 Організаційний менеджмент (ОМ)"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Перейти до: Стаття
Число елементів на цьому рівні: 2.

Стаття

Петрівський Я.Б. та Фігун А.В. (2024) ГЕНЕРАТИВНИЙ ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У МАРКЕТИНГУ: МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ ТА БАР’ЄРИ ВПРОВАДЖЕННЯ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 206-209.

Стрільчук Р.М. та Хомич С.В. та Якубовська Н.В. (2024) ТЕНДЕНЦІЇ ТА ОСОБЛИВОСТІ СПРИЙНЯТТЯ ІНФЛЮЕНС- МАРКЕТИНГУ В СЕРЕДОВИЩІ ПОКОЛІННЯ Z ТА МІЛЕНІАЛІВ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2024. с. 221-223.

Цей список був створений у Fri Nov 22 11:40:38 2024 EET.