Items where Subject is "16 Логіка. Епістемологія. Теорія пізнання. Методологія логіки"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: K | M | Б | В | Д | К | О | П | С | Ш
Number of items at this level: 18.

K

Kondratyuk-Antonova T. and Polishchuk N. and Silvestrova O. (2024) SYNERGETICS AND THE PROBLEM OF OBJECTIVITY IN SCIENTIFIC KNOWLEDGE. Humanities Studios: Pedagogy, Psychology, Philosophy, 2024 (№4): Vol. 12. pp. 79-89.

M

Mykhalchuk N.O. and Yatsuryk A.O. (2017) THE PROBLEM OF UNDERSTANDING IN PSYCHOLOGY: PHILOSOPHICAL AND METHODOLOGICAL BACKGROUND. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 184-188. ISSN 2518-7503

Б

Байда Н. (2020) ОСОБЛИВОСТІ БОГОСЛОВСЬКОЇ ОСВІТИ ПРОТЕСТАНТІВ В УКРАЇНІ. Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення, 2020. pp. 113-115.

Булига (Панчук) І.І. (2021) РЕЛІГІЙНИЙ ВИМІР РЕГІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ В УКРАЇНІ:МАРКУВАННЯ ПРОБЛЕМИ. Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення, 2021. pp. 84-86.

Булига (Панчук) І.І. (2020) КОНФЕСІЙНА ПАЛІТРА ВОЛИНСЬКОГО РЕГІОНУ: ПРОБЛЕМА ІДЕНТИЧНОСТІ. Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення, 2020. pp. 62-65.

В

Ворон Оксана and Ворон Олена (2024) СТАН ТА ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ ПОВЕРНЕННЯ МАЙНА КУЛЬТОВОГО ПРИЗНАЧЕННЯ В НЕЗАЛЕЖНІЙ УКРАЇНІ. Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення, 2024. pp. 245-246.

Д

Десятничук І.О. (2009) РОЗВИТОК ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ЯК ОБ’ЄКТ ІСТОРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2009 (Вип.16). pp. 150-154. ISSN 2519-1942

К

Камінська О.В. ПСИХОЛОГІЯ ІНТЕРНЕТ-ЗАЛЕЖНОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ ТА ПРАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ. [Навчальний посібник]

О

Одолінський В.Г. (2003) ДО ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). pp. 46-49.

П

Павелків В.Р. (2007) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ГОЛОВНИХ ПІДХОДІВ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСІЇ ТА АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). pp. 161-166.

Поліщук Н. (2024) ЦІННІСНІ ТА СВІТОГЛЯДНІ АСПЕКТИ ОСВІТНЬО-ВИХОВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ЕПОХУ ЦИВІЛІЗАЦІЙНИХ ЗМІН. Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення, 2024. pp. 200-202.

С

Семенюк-Іванюк Л.Ю. (2008) ІДЕЇ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛОГІКИ А.С. МАКАРЕНКА В УМОВАХ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ІНТЕРПРЕТАЦІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). pp. 14-19.

Смалько М.Ф. (2004) ФОРМУВАННЯ Я – КОНЦЕПЦІЇ ЯК ВАЖЛИВИЙ ФАКТОР САМОУСВІДОМЛЕННЯ ОБДАРОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). pp. 177-181.

Сєвєрова О.В. and Биков О. (2018) ВИТОКИ КОНЦЕПЦІЇ СУЧАСНОГО ІСТОРИЧНОГО МІФУ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2018 (Вип.30). pp. 182-186. ISSN 2519-1942

Ш

Шевчук К. (2024) РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКА ВІЙНА: ЗІТКНЕННЯ ДВОХ ПРОТИЛЕЖНИХ ДИСКУРСІВ І СТАНОВЛЕННЯ ІДЕОЛОГІЇ РАШИЗМУ. Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення, 2024. pp. 77-79.

Шевчук К.С. (2019) ЛЮДИНА ТА ЇЇ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СУЧАСНОМУ СВІТІ. In: Людина і культура. Національного університету «Острозька академія», Острог, pp. 86-102. ISBN 978-617-7328-73-4

Шевчук К.С. (2024) РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКА ВІЙНА: ЗІТКНЕННЯ ДВОХ ПРОТЕЛЕЖНИХ ДИСКУРСІВ І СТАНОВЛЕННЯ ІДЕОЛОГІЇ РАШИЗМУ. Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення, 2024. pp. 77-79.

Широких А.О. (2018) САМОПІЗНАННЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ЖИТТЄВОГО ПРОЕКТУВАННЯ ЮНАКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 183-188. ISSN 2518-7503

This list was generated on Tue Jul 8 23:45:19 2025 EEST.