Items where Subject is "16 Логіка. Епістемологія. Теорія пізнання. Методологія логіки"
![]() | Up a level |
- Універсальна десяткова класифікація документів (8)
- 1 Філософія. Психологія (8)
- 16 Логіка. Епістемологія. Теорія пізнання. Методологія логіки (8)
- 1 Філософія. Психологія (8)
M
Mykhalchuk N.O. and Yatsuryk A.O. (2017) THE PROBLEM OF UNDERSTANDING IN PSYCHOLOGY: PHILOSOPHICAL AND METHODOLOGICAL BACKGROUND. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). pp. 184-188. ISSN 2518-7503
Д
Десятничук І.О. (2009) РОЗВИТОК ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ЯК ОБ’ЄКТ ІСТОРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2009 (Вип.16). pp. 150-154. ISSN 2519-1942
О
Одолінський В.Г. (2003) ДО ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). pp. 46-49.
П
Павелків В.Р. (2007) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ГОЛОВНИХ ПІДХОДІВ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСІЇ ТА АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). pp. 161-166.
С
Семенюк-Іванюк Л.Ю. (2008) ІДЕЇ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛОГІКИ А.С. МАКАРЕНКА В УМОВАХ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ІНТЕРПРЕТАЦІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). pp. 14-19.
Смалько М.Ф. (2004) ФОРМУВАННЯ Я – КОНЦЕПЦІЇ ЯК ВАЖЛИВИЙ ФАКТОР САМОУСВІДОМЛЕННЯ ОБДАРОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). pp. 177-181.
Сєвєрова О.В. and Биков О. (2018) ВИТОКИ КОНЦЕПЦІЇ СУЧАСНОГО ІСТОРИЧНОГО МІФУ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2018 (Вип.30). pp. 182-186. ISSN 2519-1942
Ш
Широких А.О. (2018) САМОПІЗНАННЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ЖИТТЄВОГО ПРОЕКТУВАННЯ ЮНАКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). pp. 183-188. ISSN 2518-7503