Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "16 Логіка. Епістемологія. Теорія пізнання. Методологія логіки"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Перейти до: Стаття
Число елементів на цьому рівні: 8.

Стаття

Mykhalchuk N.O. та Yatsuryk A.O. (2017) THE PROBLEM OF UNDERSTANDING IN PSYCHOLOGY: PHILOSOPHICAL AND METHODOLOGICAL BACKGROUND. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 184-188. ISSN 2518-7503

Десятничук І.О. (2009) РОЗВИТОК ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА ЯК ОБ’ЄКТ ІСТОРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2009 (Вип.16). с. 150-154. ISSN 2519-1942

Одолінський В.Г. (2003) ДО ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 46-49.

Павелків В.Р. (2007) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ГОЛОВНИХ ПІДХОДІВ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ АГРЕСІЇ ТА АГРЕСИВНОЇ ПОВЕДІНКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2007 (Вип.37). с. 161-166.

Семенюк-Іванюк Л.Ю. (2008) ІДЕЇ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ЛОГІКИ А.С. МАКАРЕНКА В УМОВАХ СУЧАСНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ІНТЕРПРЕТАЦІЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). с. 14-19.

Смалько М.Ф. (2004) ФОРМУВАННЯ Я – КОНЦЕПЦІЇ ЯК ВАЖЛИВИЙ ФАКТОР САМОУСВІДОМЛЕННЯ ОБДАРОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.30). с. 177-181.

Сєвєрова О.В. та Биков О. (2018) ВИТОКИ КОНЦЕПЦІЇ СУЧАСНОГО ІСТОРИЧНОГО МІФУ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2018 (Вип.30). с. 182-186. ISSN 2519-1942

Широких А.О. (2018) САМОПІЗНАННЯ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЕФЕКТИВНОСТІ ЖИТТЄВОГО ПРОЕКТУВАННЯ ЮНАКІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2018 (Вип.11). с. 183-188. ISSN 2518-7503

Цей список був створений у Thu Apr 18 15:13:27 2024 EEST.