Items where Subject is "786 Музика для клавішних інструментів"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Б | В | Д | К | Л | М | Н | О | П | С | Ц | Я
Number of items at this level: 33.

Б

Буцяк В.І. (2004) МОТИВАЦІЙНО-СПОНУКАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ СТИЛЕВІДПОВІДНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ - ПІАНІСТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). pp. 95-98.

Буцяк В.І. (2002) ФОРТЕПІАННА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ НА ОСНОВІ ІСТОРИКО – СТИЛЬОВОГО ПІДХОДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). pp. 153-155.

Буцяк В.І. and Турко Н.Є. (2010) ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТЕХНІЧНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ "ЗАГАЛЬНЕ ФОРТЕПІАНО". Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. 70-73.. ISSN 2415-802X

Буцяк В.І. and Турко Н.Є. (2017) РОЗВИТОК ФОРТЕПІАННОЇ ТЕХНІКИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ. [Teaching Resource]

В

Вишневська І. (2024) СПЕЦИФІКА РОБОТИ НАД ВОКАЛЬНИМИ ТВОРАМИ КАЗИМИРА ЛЮБОМИРСЬКОГО В КОНЦЕРТМЕЙСТЕРСЬКОМУ КЛАСІ. Концертмейстерська діяльність: історія, персоналії, методика, 2024. pp. 219-223.

Власов Є. (2006) ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО РЕПЕРТУАРУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ КЛАСУ ФОРТЕПІАНО МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. pp. 86-89.

Власов Є.О. and Джура О.Ф. ПІСЕННО-ШКІЛЬНИЙ РЕПЕРТУАР У СУПРОВОДІ ФОРТЕПІАНО (1-4 КЛАСИ). [Методичні рекомендації]

Д

Даюк Ж.Ю. ЗАГАЛЬНЕ ФОРТЕПІАНО. [Методичні рекомендації]

Даюк Ж.Ю. and Проказюк Р.І. (2020) ВПЛИВ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КУЛЬТУРИ НА ЗАРОДЖЕННЯ ПІАНІСТИЧНОГО МИСТЕЦТВА УКРАЇНИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. pp. 89-94.

Димченко С.С. (2005) ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ ТА ДОСВІД М.І. РІЗОЛЯ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО БАЯННОГО МИСТЕЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). pp. 120-125.

Димченко С.С. (2024) ТЕХНІКА ВИКОНАННЯ СУЧАСНИХ ПРИЙОМІВ ГРИ МІХОМ (РИКОШЕТ) ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ВИКОНАВСЬКОЇ МАЙСТЕРНОСТІ БАЯНІСТА. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2024: Вип.2. pp. 57-64.

К

Кобилянська К.О. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ФОРТЕПІАННОЇ ПІДГОТОВКИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. pp. 222-228.

Л

Лахтюк І. Р. (2018) ПЕРЕКЛАДЕННЯ БАРОКОВОЇ ОРГАННОЇ МУЗИКИ ДЛЯ БАЯНА: НА ПРИКЛАДІ ОРГАННОЇ ТОКАТИ І ФУГИ РЕ-МІНОР Й.С.БАХА. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.18). pp. 153-157. ISSN 2415-802X

Лісовик Н. (2011) Формування професійних умінь і навичок фортепіанної техніки. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). ISSN 2415-802X

М

Мельничук Л.В. and Хватаєва І.В. (2011) Особливості вокального інтонування і основні етапи роботи над ним на заняттях з фортепіано. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). pp. 154-157. ISSN 2415-802X

Н

Никон О.К. УКРАЇНСЬКА ФОРТЕПІАННА ПОЛІФОНІЧНА МУЗИКА. [Навчальний посібник]

Никон О.К. САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ З ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО ФОРТЕПІАННОГО РЕПЕРТУАРУ (ПОЛІФОНІЧНІ ТВОРИ). [Методичні рекомендації]

О

Остапчук М.М. ВИВЧЕННЯ ХОРОВИХ ПАРТИТУР НА ФОРТЕПІАНО. [Методичні рекомендації]

Остапчук М.М. (2004) ПРО РОЗРОБКУ СПЕЦКУРСУ “УКРАЇНСЬКА ФОРТЕПІАННА КУЛЬТУРА XVII – XX СТОЛІТЬ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ МУЗИЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). pp. 103-106.

Остапчук М.М. and Никон О.К. (2022) УКРАЇНСЬКЕ ФОРТЕПІАННЕ МИСТЕЦТВО У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. pp. 112-117.

Остапчук М.М. and Никон О.К. (2021) РОБОТА НАД ІНТЕРПРЕТАЦІЄЮ ФОРТЕПІАННИХ ТВОРІВ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ. [Методичні рекомендації]

Остапчук М.М. and Никон О.К. (2020) ФОРТЕПІАННА ТВОРЧІСТЬ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ : Методичні рекомендації з дисципліни «Основний музичний інструмент» та «Загальне фортепіано» для студентів спеціальності 014 «Середня освіта (Музичне мистецтво)» та 025 «Музичне мистецтво» денної та заочної форми навчання. [Методичні рекомендації]

П

Продан В.В. (2022) ФОРТЕПІАННА ТВОРЧІСТЬ МИКОЛИ ЛАСТОВЕЦЬКОГО В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. pp. 127-131.

Прокопович Т.Ю. (2022) СТОЛІТНІЙ ЮВІЛЕЙ МИКОЛИ ЛИСЕНКА В УМОВАХ ВОРОЖИХ ІДЕОЛОГІЙ (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ВОЄННОЇ ПРЕСИ). Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. pp. 131-136.

С

Самалюк І.Й. (2004) ДО ПИТАННЯ ПРО ФОРМУВАННЯ ПОЛІФОНІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-БАЯНІСТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). pp. 100-103.

Смалько М.Ф. and Яковенко Л.П. (2016) САМОСТІЙНА РОБОТА У ФОРТЕПІАННОМУ КЛАСІ. [Teaching Resource]

Ц

Цюлюпа Н.Л. and Буцяк В.І. and Смик Л.Ю. (2023) ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ НАД ТВОРАМИ МАЛОЇ ФОРМИ У КЛАСІ ФОРТЕПІАНО. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 2. pp. 74-77.

Цюлюпа Н.Л. and Сушко Б. (2013) КОНКУРСИ І ФЕСТИВАЛІ В ПРОЦЕСІ СТАНОВЛЕННЯ МУЗИКАНТА - ВИКАНАВЦЯ В БАЯННОМУ ТА АКОРДЕОННОМУ МИСТЕЦТВІ. Актуальні питання культурології, 2013 (Вип.13). pp. 131-134. ISSN 2415-802X

Цюлюпа Н.Л. and Хомич І.І. (2024) ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОГО ФОРТЕПІАННОГО ВИКОНАВСТВА В УКРАЇНІ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2024: Вип.2. pp. 52-56.

Я

Ярмак Т.М. (2004) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ В КЛАСІ ФОРТЕПІАНО НАВИЧОК ВИКОНАННЯ ПОЛІФОНІЧНИХ ТВОРІВ Й.С. БАХА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). pp. 106-110.

Ярмак Т.М. (2002) ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ФОРТЕПІАННИХ ТВОРІВ В.А.МОЦАРТА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). pp. 190-195.

Ярмак Т.М. (2002) ДЕЯКІ ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ З ФОРТЕПІАНО. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). pp. 159-164.

Ярмак Т.М. (2003) ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК ВИКОНАННЯ ТВОРІВ ФРАНЦУЗЬКИХ КЛАВЕСИНІСТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). pp. 165-168.

This list was generated on Fri Apr 25 22:59:59 2025 EEST.