Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "786 Музика для клавішних інструментів"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Перейти до: Б | В | Д | К | Л | М | Н | О | П | С | Ц | Я
Число елементів на цьому рівні: 29.

Б

Буцяк В.І. (2004) МОТИВАЦІЙНО-СПОНУКАЛЬНИЙ КОМПОНЕНТ СТИЛЕВІДПОВІДНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ - ПІАНІСТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). с. 95-98.

Буцяк В.І. (2002) ФОРТЕПІАННА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАКЛАДІВ НА ОСНОВІ ІСТОРИКО – СТИЛЬОВОГО ПІДХОДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.24). с. 153-155.

Буцяк В.І. та Турко Н.Є. (2010) ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ТЕХНІЧНОГО РОЗВИТКУ СТУДЕНТІВ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ "ЗАГАЛЬНЕ ФОРТЕПІАНО". Актуальні питання культурології, 2010 (Вип.10): Т.ІІ. 70-73.. ISSN 2415-802X

Буцяк В.І. та Турко Н.Є. (2017) РОЗВИТОК ФОРТЕПІАННОЇ ТЕХНІКИ НА ПОЧАТКОВОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ. [Навчальні матеріали]

В

Вишневська І. (2024) СПЕЦИФІКА РОБОТИ НАД ВОКАЛЬНИМИ ТВОРАМИ КАЗИМИРА ЛЮБОМИРСЬКОГО В КОНЦЕРТМЕЙСТЕРСЬКОМУ КЛАСІ. Концертмейстерська діяльність: історія, персоналії, методика, 2024. с. 219-223.

Власов Є. (2006) ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО РЕПЕРТУАРУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ КЛАСУ ФОРТЕПІАНО МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ. Духовно-творчий потенціал студентської молоді: психолого-педагогічні проблеми формування та реалізації, 2006. с. 86-89.

Власов Є.О. та Джура О.Ф. ПІСЕННО-ШКІЛЬНИЙ РЕПЕРТУАР У СУПРОВОДІ ФОРТЕПІАНО (1-4 КЛАСИ). [Методичні рекомендації]

Д

Даюк Ж.Ю. ЗАГАЛЬНЕ ФОРТЕПІАНО. [Методичні рекомендації]

Даюк Ж.Ю. та Проказюк Р.І. (2020) ВПЛИВ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ КУЛЬТУРИ НА ЗАРОДЖЕННЯ ПІАНІСТИЧНОГО МИСТЕЦТВА УКРАЇНИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 89-94.

Димченко С.С. (2005) ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ ТА ДОСВІД М.І. РІЗОЛЯ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО БАЯННОГО МИСТЕЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 120-125.

К

Кобилянська К.О. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ФОРТЕПІАННОЇ ПІДГОТОВКИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 222-228.

Л

Лахтюк І. Р. (2018) ПЕРЕКЛАДЕННЯ БАРОКОВОЇ ОРГАННОЇ МУЗИКИ ДЛЯ БАЯНА: НА ПРИКЛАДІ ОРГАННОЇ ТОКАТИ І ФУГИ РЕ-МІНОР Й.С.БАХА. Актуальні питання культурології, 2018 (Вип.18). с. 153-157. ISSN 2415-802X

Лісовик Н. (2011) Формування професійних умінь і навичок фортепіанної техніки. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). ISSN 2415-802X

М

Мельничук Л.В. та Хватаєва І.В. (2011) Особливості вокального інтонування і основні етапи роботи над ним на заняттях з фортепіано. Актуальні питання культурології, 2011 (Вип.11). с. 154-157. ISSN 2415-802X

Н

Никон О.К. УКРАЇНСЬКА ФОРТЕПІАННА ПОЛІФОНІЧНА МУЗИКА. [Навчальний посібник]

Никон О.К. САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ З ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО ФОРТЕПІАННОГО РЕПЕРТУАРУ (ПОЛІФОНІЧНІ ТВОРИ). [Методичні рекомендації]

О

Остапчук М.М. ВИВЧЕННЯ ХОРОВИХ ПАРТИТУР НА ФОРТЕПІАНО. [Методичні рекомендації]

Остапчук М.М. (2004) ПРО РОЗРОБКУ СПЕЦКУРСУ “УКРАЇНСЬКА ФОРТЕПІАННА КУЛЬТУРА XVII – XX СТОЛІТЬ” ДЛЯ СТУДЕНТІВ МУЗИЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). с. 103-106.

Остапчук М.М. та Никон О.К. (2022) УКРАЇНСЬКЕ ФОРТЕПІАННЕ МИСТЕЦТВО У КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 112-117.

П

Продан В.В. (2022) ФОРТЕПІАННА ТВОРЧІСТЬ МИКОЛИ ЛАСТОВЕЦЬКОГО В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ МУЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 127-131.

Прокопович Т.Ю. (2022) СТОЛІТНІЙ ЮВІЛЕЙ МИКОЛИ ЛИСЕНКА В УМОВАХ ВОРОЖИХ ІДЕОЛОГІЙ (ЗА МАТЕРІАЛАМИ ВОЄННОЇ ПРЕСИ). Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 131-136.

С

Самалюк І.Й. (2004) ДО ПИТАННЯ ПРО ФОРМУВАННЯ ПОЛІФОНІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-БАЯНІСТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). с. 100-103.

Смалько М.Ф. та Яковенко Л.П. (2016) САМОСТІЙНА РОБОТА У ФОРТЕПІАННОМУ КЛАСІ. [Навчальні матеріали]

Ц

Цюлюпа Н.Л. та Буцяк В.І. та Смик Л.Ю. (2023) ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ НАД ТВОРАМИ МАЛОЇ ФОРМИ У КЛАСІ ФОРТЕПІАНО. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2023: Вип. 2. с. 74-77.

Цюлюпа Н.Л. та Сушко Б. (2013) КОНКУРСИ І ФЕСТИВАЛІ В ПРОЦЕСІ СТАНОВЛЕННЯ МУЗИКАНТА - ВИКАНАВЦЯ В БАЯННОМУ ТА АКОРДЕОННОМУ МИСТЕЦТВІ. Актуальні питання культурології, 2013 (Вип.13). с. 131-134. ISSN 2415-802X

Я

Ярмак Т.М. (2004) ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ В КЛАСІ ФОРТЕПІАНО НАВИЧОК ВИКОНАННЯ ПОЛІФОНІЧНИХ ТВОРІВ Й.С. БАХА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). с. 106-110.

Ярмак Т.М. (2002) ІНТЕРПРЕТАЦІЯ ФОРТЕПІАННИХ ТВОРІВ В.А.МОЦАРТА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.22). с. 190-195.

Ярмак Т.М. (2002) ДЕЯКІ ПИТАННЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ЗАНЯТЬ З ФОРТЕПІАНО. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2002 (Вип.23). с. 159-164.

Ярмак Т.М. (2003) ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ВМІНЬ ТА НАВИЧОК ВИКОНАННЯ ТВОРІВ ФРАНЦУЗЬКИХ КЛАВЕСИНІСТІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2003 (Вип.25). с. 165-168.

Цей список був створений у Thu Nov 21 19:12:42 2024 EET.