Юхименко-Назарук І.А. (2017) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ КРЕАТИВНОГО ОБЛІКУ. Науковий вісник Ужгородського університету, 2017 (Вип. 1): (49). Т. 2. с. 288-294.
|
Текст
Юхименко-Назарук І.А._копцетуальні_Nvuuec_2017_1(2)__49.pdf Завантажити (733kB) | Перегляд |
Анотація
Обґрунтовано необхідність проведення комплексних досліджень у сфері креативного обліку. Розроблено концептуальну модель креативного обліку як елемента облікової науки. Визначено межі застосування поняття “креативний облік” (в рамках чинного облікового законодавства, за повної відсутності нормативного регулювання). Визначено причини існування відмінності в поглядах вчених щодо розуміння сутності креативного обліку. Обґрунтовано необхідність виділення двох основних типів креативного обліку – звичайного та інжинірингового. Визначено взаємозв’язок бухгалтерського інжинірингу та облікової політики підприємства. Виділено і обґрунтовано дві основні групи методів здійснення креативного обліку – змістовні та формальні.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Юхименко-Назарук І.А. Концептуальні засади креативного обліку / І.А.Юхименко-Назарук // Науковий вісник Ужгородського університету. - 2017. - Вип. 1 (49). - т.2. - С. 288-294. |
Ключові слова: | креативний облік, облікова політика, професійне судження бухгалтера |
Тематика (за УДК): | 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 657 Бухгалтерія. Бухгалтерський облік. Рахівництво |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 01 Груд 2021 07:09 |
Останні зміни: | 02 Груд 2021 07:50 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10014 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |