КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ КРЕАТИВНОГО ОБЛІКУ

Юхименко-Назарук І.А. (2017) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ КРЕАТИВНОГО ОБЛІКУ. Науковий вісник Ужгородського університету, 2017 (Вип. 1): (49). Т. 2. pp. 288-294.

[img]
Preview
Text
Юхименко-Назарук І.А._копцетуальні_Nvuuec_2017_1(2)__49.pdf

Download (733kB) | Preview

Abstract

Обґрунтовано необхідність проведення комплексних досліджень у сфері креативного обліку. Розроблено концептуальну модель креативного обліку як елемента облікової науки. Визначено межі застосування поняття “креативний облік” (в рамках чинного облікового законодавства, за повної відсутності нормативного регулювання). Визначено причини існування відмінності в поглядах вчених щодо розуміння сутності креативного обліку. Обґрунтовано необхідність виділення двох основних типів креативного обліку – звичайного та інжинірингового. Визначено взаємозв’язок бухгалтерського інжинірингу та облікової політики підприємства. Виділено і обґрунтовано дві основні групи методів здійснення креативного обліку – змістовні та формальні.

Item Type: Article
Additional Information: Юхименко-Назарук І.А. Концептуальні засади креативного обліку / І.А.Юхименко-Назарук // Науковий вісник Ужгородського університету. - 2017. - Вип. 1 (49). - т.2. - С. 288-294.
Uncontrolled Keywords: креативний облік, облікова політика, професійне судження бухгалтера
Subjects: 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 657 Бухгалтерія. Бухгалтерський облік. Рахівництво
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 01 Dec 2021 07:09
Last Modified: 02 Dec 2021 07:50
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10014

Actions (login required)

View Item View Item