Петренко С.В. (2017) ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ УЧНЯ У КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 144-156. ISSN 2411-4553
|
Текст
Пертенко С.В..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті здійснено аналіз Концепції Нової української школи, метою якої є формування в учнів десяти ключових компетентностей, та інформаційно-цифрової компетентності зокрема. Інформаційно-цифрова компетентність у Концепції визначена як впевнене, критичне застосування інформаційно-комунікаційних технологій для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією на роботі, в публічному просторі та приватному спілкуванні; як інформаційна й медіа-грамотність, основи програмування, алгоритмічне мислення, робота з базами даних, навички безпеки в Інтернеті та кібербезпеці; як розуміння етики роботи з інформацією. Визначені складові компоненти інформаційно-цифрової компетентності, як-от: інформаційна грамотність, комунікація і співпраця, створення цифрового контенту, безпека, вирішення проблеми.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Петренко С.В. Інформаційно-цифрова компетентність учня у контексті формування Нової української школи / С.В.петренко // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2017. - Вип. 6. - С. 144-156. |
Ключові слова: | Нова українська школа, компетентність, ключові компетентності, інформаційно-цифрова компетентність, цифрова компетентність. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 09 Жов 2020 07:46 |
Останні зміни: | 09 Жов 2020 07:46 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1006 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |