Назаревич В.В. та Коротун В.В. (2015) ВИКОРИСТАННЯ МАЛЮНКОВИХ ТЕХНІК ПСИХОТЕРАПІЇ ДЛЯ САМОІДЕНТИФІКАЦІЇ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 166-169.
|
Текст
Назаревич В.В., Коротун В.В..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Стаття розкриває основні різновиди самоідентифікації студентів, чинники що впливають на неї, та показує як відображаються у малюнку прагнення студентів навчатися, їх орієнтація на професію, наполегливість у засвоєнні знань, рівень навчальної активності, мотивація на додаткові знання.
Також, автор проводить експериментальний аналіз малюнкових технік психотерапії, за допомогою яких студенти відображають власну ідентичність і неповторність.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Назаревич В.В. Використання малюнкових технік психотерапії для самоідентифікації студентів / В.В.Назаревич, В.В.Коротун // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2015. - Вип. 4. - С. 166-169. |
Ключові слова: | самоідентифікація, ідентичність, особистісна самоідентифікація, соціальна самоідентифікація, студент, студентство |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 09 Жов 2020 08:15 |
Останні зміни: | 09 Жов 2020 08:15 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1010 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |