Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ МАЛЮНКОВИХ ТЕХНІК ПСИХОТЕРАПІЇ ДЛЯ САМОІДЕНТИФІКАЦІЇ СТУДЕНТІВ

Назаревич В.В. та Коротун В.В. (2015) ВИКОРИСТАННЯ МАЛЮНКОВИХ ТЕХНІК ПСИХОТЕРАПІЇ ДЛЯ САМОІДЕНТИФІКАЦІЇ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2015 (Вип.4). с. 166-169.

[img]
Перегляд
Текст
Назаревич В.В., Коротун В.В..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Стаття розкриває основні різновиди самоідентифікації студентів, чинники що впливають на неї, та показує як відображаються у малюнку прагнення студентів навчатися, їх орієнтація на професію, наполегливість у засвоєнні знань, рівень навчальної активності, мотивація на додаткові знання.
Також, автор проводить експериментальний аналіз малюнкових технік психотерапії, за допомогою яких студенти відображають власну ідентичність і неповторність.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Назаревич В.В. Використання малюнкових технік психотерапії для самоідентифікації студентів / В.В.Назаревич, В.В.Коротун // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. ; редкол. : Р.В.Павелків, В.І.Безлюдна. - Рівне, 2015. - Вип. 4. - С. 166-169.
Ключові слова: самоідентифікація, ідентичність, особистісна самоідентифікація, соціальна самоідентифікація, студент, студентство
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 09 Жов 2020 08:15
Останні зміни: 09 Жов 2020 08:15
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1010

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу