Поніманська Т.І. (2014) ПРОБЛЕМИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014. с. 74-79.
|
Текст
Поніманська Т.І. Проблеми інклюзивної освіти.pdf Завантажити (193kB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано соціально-педагогічні засади інклюзивної освіти. Зазначено проблеми включення дітей з особливими потребами в групи дошкільних навчальних закладів. Наголошено на необхідності врахування багатоаспектних особливостей реалізації спільного виховання дітей в інклюзивних групах.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Поніманська Т.І. Проблеми інклюзивної освіти в дошкільних навчальних закладах / Т.І.Поніманська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - Вип. 10(53). - 2014.– С. 74-79. |
Ключові слова: | діти з особливими потребами, законодавчі документи, дошкільний навчальний заклад, інклюзія, полісуб’єктність, вихователі, батьки |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 30 Груд 2021 11:49 |
Останні зміни: | 30 Груд 2021 11:49 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10259 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |