Поніманська Т.І. (2014) ПРОБЛЕМИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2014. pp. 74-79.
|
Text
Поніманська Т.І. Проблеми інклюзивної освіти.pdf Download (193kB) | Preview |
Abstract
У статті проаналізовано соціально-педагогічні засади інклюзивної освіти. Зазначено проблеми включення дітей з особливими потребами в групи дошкільних навчальних закладів. Наголошено на необхідності врахування багатоаспектних особливостей реалізації спільного виховання дітей в інклюзивних групах.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Поніманська Т.І. Проблеми інклюзивної освіти в дошкільних навчальних закладах / Т.І.Поніманська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти. - Вип. 10(53). - 2014.– С. 74-79. |
Uncontrolled Keywords: | діти з особливими потребами, законодавчі документи, дошкільний навчальний заклад, інклюзія, полісуб’єктність, вихователі, батьки |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Divisions: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Depositing User: | Людмила Буравкова |
Date Deposited: | 30 Dec 2021 11:49 |
Last Modified: | 30 Dec 2021 11:49 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10259 |
Actions (login required)
View Item |