Ставицький О. та Ставицька О.Г. та Мягка О. (2021) РІВЕНЬ СФОРМОВАНОСТІ СТРУКТУРНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 135-142. ISSN 2518-7503
|
Текст
Ставицький О., Ставицька О., Мягка О..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена висвітленню результатів теоретичного та емпіричного аналізу особливостей розвитку структурних елементів емоційного інтелекту упідлітковому віці, адже це є сенситивний період формування емоційного інтелекту, де особистість вчиться управляти власними емоціями та емоціями інших людей. Віковіособливості підліткового періоду сприяють становленню внутрішньоособистого таміжособистісного емоційного інтелекту у рамках провідної діяльності та соціальноїситуації розвитку підлітка, тому питання гармонійної єдності емоцій та когнітивних процесів є як ніколи актуальним саме у цьому віці. Емоційний інтелект характеризують яксукупність здібностей, які дають можливість особистості усвідомлювати й розуміти як власні емоції, так і емоції інших людей. У підсумку можемо стверджувати, що серед респондентів підліткового віку переважають наступні тенденції: у дівчат здебільшого спостерігається середня емоційна обізнаність, низьке вміння управляти власними емоціями,низька самомотивація, середній рівень емпатії, низький рівень розпізнавання емоцій оточуючих; натомість у хлопців переважно спостерігається низька емоційна обізнаність,низьке вміння керувати власними емоціями, низька самомотивація, низький рівень емпатії, низький рівень розпізнавання емоцій оточуючих.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ставицький О. Рівень сформованості структурних елементів емоційного інтелекту в підлітковому віці / О. Ставицький, О. Ставицька, О. Мягка // Психологія: реальність та перспективи : зб. наук. пр. / упоряд.: Р.В. Павелків, Н.В. Корчакова. - Рівне : РДГУ, 2021. - Вип. 17. - С. 135-142. |
Ключові слова: | емоції, емоційний інтелект, ЕQ, міжособистісний інтелект, внутрішньоособистісний інтелект, особистість, підлітковий вік, емоційна обізнаність, управління своїми емоціями, самомотивація, емпатія, розпізнавання емоцій інших людей. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 05 Січ 2022 09:43 |
Останні зміни: | 15 Трав 2024 05:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10273 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |