Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РІВЕНЬ СФОРМОВАНОСТІ СТРУКТУРНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ

Ставицький О. та Ставицька О. та Мягка О. (2021) РІВЕНЬ СФОРМОВАНОСТІ СТРУКТУРНИХ ЕЛЕМЕНТІВ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ В ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 135-142. ISSN 2518-7503

[img]
Перегляд
Текст
Ставицький О., Ставицька О., Мягка О..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена висвітленню результатів теоретичного та емпіричного аналізу особливостей розвитку структурних елементів емоційного інтелекту упідлітковому віці, адже це є сенситивний період формування емоційного інтелекту, де особистість вчиться управляти власними емоціями та емоціями інших людей. Віковіособливості підліткового періоду сприяють становленню внутрішньоособистого таміжособистісного емоційного інтелекту у рамках провідної діяльності та соціальноїситуації розвитку підлітка, тому питання гармонійної єдності емоцій та когнітивних процесів є як ніколи актуальним саме у цьому віці. Емоційний інтелект характеризують яксукупність здібностей, які дають можливість особистості усвідомлювати й розуміти як власні емоції, так і емоції інших людей. У підсумку можемо стверджувати, що серед респондентів підліткового віку переважають наступні тенденції: у дівчат здебільшого спостерігається середня емоційна обізнаність, низьке вміння управляти власними емоціями,низька самомотивація, середній рівень емпатії, низький рівень розпізнавання емоцій оточуючих; натомість у хлопців переважно спостерігається низька емоційна обізнаність,низьке вміння керувати власними емоціями, низька самомотивація, низький рівень емпатії, низький рівень розпізнавання емоцій оточуючих.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ставицький О. Рівень сформованості структурних елементів емоційного інтелекту в підлітковому віці / О. Ставицький, О. Ставицька, О. Мягка // Психологія: реальність та перспективи : зб. наук. пр. / упоряд.: Р.В. Павелків, Н.В. Корчакова. - Рівне : РДГУ, 2021. - Вип. 17. - С. 135-142.
Ключові слова: емоції, емоційний інтелект, ЕQ, міжособистісний інтелект, внутрішньоособистісний інтелект, особистість, підлітковий вік, емоційна обізнаність, управління своїми емоціями, самомотивація, емпатія, розпізнавання емоцій інших людей.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 05 Січ 2022 09:43
Останні зміни: 05 Січ 2022 09:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10273

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу