Примак М.В. (2017) ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ:ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 302-307. ISSN 2411-4553
|
Текст
Примак М.В..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано теоретичні та методологічні праці з проблеми підготовки дітей до навчання у школі, зокрема психологічні та педагогічні аспекти означеного феномену. Акцентовано увагу, на тому що у сучасній психології і едагогіці, на жаль, поки що не існує єдиного і чіткого визначення поняття «готовності» чи «шкільної адаптації». Зосереджено увагу, га тому що поняття «психолого-педагогічної готовності до школи» трактується як володіння уміннями, знаннями, здібностями, мотивацією та іншими необхідними для оптимального рівня засвоєння шкільної програми поведінковими характеристиками.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Примак М.В. Готовність дитини до навчання: теоретичний аналіз / М.В.Примак // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2017. - Вип. 6. - С. 302-307. |
Ключові слова: | готовність, психолого-педагогічна готовність до школи, адаптація до школи, адаптація до навчання. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 12 Жов 2020 16:34 |
Останні зміни: | 12 Жов 2020 16:34 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1043 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |