Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ:ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ

Примак М.В. (2017) ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ:ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 302-307. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Примак М.В..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

У статті проаналізовано теоретичні та методологічні праці з проблеми підготовки дітей до навчання у школі, зокрема психологічні та педагогічні аспекти означеного феномену. Акцентовано увагу, на тому що у сучасній психології і едагогіці, на жаль, поки що не існує єдиного і чіткого визначення поняття «готовності» чи «шкільної адаптації». Зосереджено увагу, га тому що поняття «психолого-педагогічної готовності до школи» трактується як володіння уміннями, знаннями, здібностями, мотивацією та іншими необхідними для оптимального рівня засвоєння шкільної програми поведінковими характеристиками.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Примак М.В. Готовність дитини до навчання: теоретичний аналіз / М.В.Примак // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2017. - Вип. 6. - С. 302-307.
Ключові слова: готовність, психолого-педагогічна готовність до школи, адаптація до школи, адаптація до навчання.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 12 Жов 2020 16:34
Останні зміни: 12 Жов 2020 16:34
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1043

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу