Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ НЕДОЛІКИ ПРИ ФОРМУВАННІ ОБЧИСЛЮВАЛЬНИХ ПРИЙОМІВ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, ЇХ ПРИЧИНИ ТА ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ

Сілков В.В. та Сілкова Е.О. (2017) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ НЕДОЛІКИ ПРИ ФОРМУВАННІ ОБЧИСЛЮВАЛЬНИХ ПРИЙОМІВ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, ЇХ ПРИЧИНИ ТА ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 165-181. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Сілков В.В., Сілкова Е.О..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядаються теоретико-методичні основи вивчення арифметичних дій. З’ясовано, що центральним завданням навчання математики є опанування учнями предметними математичними компетенціями – обчислювальною, інформаційно-графічною, логічною, геометричною, алгебраїчною. Предметні компетенції є структурними елементами змісту математичної освіти. Їх базис становлять знання, уміння, навички, способи діяльності, яких набувають учні в процесі навчання. Результатом засвоєння предметних компетенцій є математична компетентність учнів. Доведено, що використання у навчальному процесі новітніх технологій, зокрема особистісно-зорієнтованого підходу до навчання математики, сприятиме подоланню недоліків при формуванні обчислюваних прийомів. Розглянуто типові помилки у діяльності вчителя і учнів під час формування обчислювальних навичок та визначено шляхи їх подолання. Обґрунтовано необхідність підготовки майбутнього вчителя початкових класів до вмілого формування в молодших школярів предметних математичних компетентностей.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сілков В.В., Сілкова Е.О. Теоретико-методичні недоліки при формуванні обчислювальних прийомів у молодших школярів, їх причини та шляхи подолання / В.В.Сілков, Е.О.Сілкова // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2017. - Вип. 6. - С. 165-181.
Ключові слова: недоліки у знаннях, уміннях і навичках учнів, шляхи подолання, формування обчислювальних прийомів, особистісно-зорієнтований підхід до навчання.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 12 Жов 2020 16:44
Останні зміни: 12 Жов 2020 16:44
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1044

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу