Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Божук М.Р. та Третяк О.М. (2020) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 4-6.

[img]
Перегляд
Текст
Божук В.Р.,Третяк О.М..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Божук М.Р. Педагогііні умови формування мовленнєвої компетентності в учнів початкової школи / М.Р. Божук, О.М. Третяк // Професійний розвиток педагога : матеріали Всеукр. наук.-практ. е-конф. " Імплементація інклюзивної освіти в контексті реформування Нової української школи", м. Рівне, 28 квіт. 2020 р. - Рівне : РДГУ, 2020. - С. 4-6.
Ключові слова: учні початкової школи, мовленнєвий розвиток, мовленнєва компетентність.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 09 Лют 2022 12:17
Останні зміни: 09 Лют 2022 12:17
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10458

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу