Назаревич В. та Вальковська М. (2022) ВИКОРИСТАННЯ ІГРАШКИ ЯК ТРАНСФЕРНОГО ОБ’ЄКТУ В ФОРМУВАННІ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ У ДІТЕЙ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.19). с. 60-67. ISSN 2518-7503
|
Текст
Назаревич В., Вальковська М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена особливостям впровадження кімнати терапії іграшкою, як методу формування резильєнтності у дітей. Увага зосереджена нависвітленні стратегії надання психологічної допомоги дітям, що зіткнулися із проявами військової агресії. Здійснено аналіз використання іграшок під час супроводу внутрішньо переміщених осіб та використання терапевтичної іграшки в просторі кімнати терапії іграшкою з дітьми, які переживають вплив війни. Зазначено, що метод є особливою формою ігрової психотерапії і може бути ефективним для допомоги дітям у подоланні емоційних та поведінкових труднощів, а також відігравати важливу роль, як засіб формування резильєнтності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Назаревич В. Використання іграшки як трансферного об’єкту у формуванні резильєтності у дітей / В. Назаревич, М. Вальковська // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне : РДГУ, 1922. - Вип. 19. - С. 60-67. |
Ключові слова: | воєнна інтервенція, терапевтична кімната, терапевтична іграшка, формування резильєнтності. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 16 Лют 2023 09:51 |
Останні зміни: | 16 Лют 2023 09:51 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10792 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |