Нечипорук Л.І. (2022) ІГРОТЕРАПІЯ В СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІЙ РОБОТІ ЯК МЕТОД МОДЕЛЮВАННЯ ВЗАЄМОДІЇ IЗ СОЦІАЛЬНИМ ОТОЧЕННЯМ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 180-189. ISSN 2411-4553
|
Текст
Нечипорук Л..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми застосування методу ігротерапії в соціально-педагогічній роботі як методу моделювання взаємодії з довкіллям та соціальним оточенням.Обґрунтовано важливість методу ігротерапії в соціально-педагогічній роботі з школярами в умовах нинішньої складної соціально-економічної ситуації в країні, повномасштабних воєнних дій, стресових ситуацій в умовах пандемії тощо.Розкрито зміст поняття «ігрова терапія» як методу корекції емоційних та поведінкових розладів у дітей шляхом залучення їх до різноманітних ігрових ситуацій. На основі досліджень вчених визначено основні категорії дітей, які потребують корекційно-терапевтичної допомоги соціального педагога. Визначено, що реалії сучасного суспільного життя в Україні є причиною розширення переліку груп таких дітей: діти із сімей біженців із зони бойових дій, діти, чиї батьки перебувають в лавах ЗСУ чи отримали поранення або загинули, діти, які тривалий час перебували у вимушеній ізоляції через пандемію тощо. Вирізнено основні показання для залучення школярів до процесу ігротерапії: порушення росту «Я», що відображається в порушеннях поведінки і дисгармонійності «Я-концепції», низький рівень самоприйняття, висока соціальна тривожність і ворожість по відношенню до навколишнього світу тощо.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Нечипорук Л. Ігротерапія в соціально-педагогічній роботі як метод моделювання взаємодії з соціальним оточенням / Л. Нечипорук // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; упоряд.: О.Б. Петренко ; ред. кол.: О.Б. Петренко, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. - Рівне : РДГУ, 2022. - Вип. 16. - С. 180-189. |
Ключові слова: | соціально-педагогічна діяльність, метод ігротерапії, функції ігрової терапії, індивідуальна ігротерапія, групова ігротерапія. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 07 Бер 2023 10:19 |
Останні зміни: | 06 Лист 2024 10:37 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10902 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |