Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНА СИТУАЦІЯ ЯК ДИДАКТИЧНА ОДИНИЦЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ

Павлова Н. (2022) ПЕДАГОГІЧНА СИТУАЦІЯ ЯК ДИДАКТИЧНА ОДИНИЦЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.16). с. 204-214. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Павлова Н.pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

Педагогічну ситуацію досліджено як дидактичну одиницю професійної діяльності вчителя і як складову освітнього процесу професійної підготовки здобувачів вищої освіти, які здобувають кваліфікацію «вчитель інформатики». Педагогічні ситуації є сукупністю умов і обставин, наслідком діяльності суб’єктів освітнього процесу і потребують від того, хто навчає обґрунтованого вирішення ситуацій із врахуванням індивідуальних характеристик здобувачів освіти, змісту навчання й інших дидактичних чинників. Доведено необхідність професійної підготовки майбутніх учителів інформатики із використанням різних за класифікацією педагогічних ситуацій під час вивчення дисциплін психолого-педагогічного і методичного циклу. Педагогічні ситуації вивчено крізь призму методу ситуаційного навчання. Акцентуючи увагу на позитивних чинниках навчання з використанням педагогічних ситуацій, виділено утруднення, які виникають при цьому. Зазначено, що опрацювання ситуацій сприяє усвідомленню практичної значущості теоретичних знань; поглибленню інтересу до вивчення дисциплін професійного циклу; поєднанню знань з педагогіки, інформатики та методики її навчання; розвитку професійного мислення; набуттю початкового педагогічного досвіду. Узагальнені результати дослідження відображено з використанням Swot-аналізу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павлова Н. Педагогічна ситуація як дидактична одиниця професійної підготовки майбутніх учителів інформатики / Н. Павлова // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; упоряд.: О.Б. Петренко ; ред. кол.: О.Б. Петренко, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. - Рівне : РДГУ, 2022. - Вип. 16. - С. 204-214.
Ключові слова: педагогічна ситуація, майбутній вчитель інформатики, професійна підготовка, методика навчання.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 08 Бер 2023 08:37
Останні зміни: 08 Бер 2023 08:43
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10904

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу