Горопаха Н.М. (2016) ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ МАРІЇ МОНТЕССОРІ В ЕКОЛОГІЗАЦІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ІНКЛЮЗИВНОЇ ГРУПИ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2016 (Вип.13): 56 Ч.2. с. 71-75.
Текст
Горопаха Н.М..pdf Завантажити (2MB) |
Анотація
Стаття присвячена проблемі створення у інклюзивній групі дошкільного закладу розвивального середовища для ознайомлення дітей з різними освітніми потребами з природою. Розкрито можливості збагачення освітнього середовища на основі ідей Монтессорі шляхом залучення дітей дошкільного віку до реалізації екологічних проектів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Горопаха Н.М. Використання ідей Марії Монтессорі в екологізації розвивального середовища інклюзивної групи дошкільного закладу / Н.М.Горопаха // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр.; наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. / редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур. - Рівне, 2016. - Вип. 13 (56), ч.2. - С. 71-75. |
Ключові слова: | інклюзивна освіта, розвивальне середовище, підготовлене середовище, космічне виховання, екологічний проект |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Жов 2020 06:47 |
Останні зміни: | 16 Жов 2020 06:47 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1094 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |