Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОДУКТОВІ МІКРОІННОВАЦІЇ ЯК РЕЗУЛЬТАТ КОЛАБОРАЦІЇ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА ТА ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ = PRODUCT MICROINNOVATIONS AS A RESULT OF COLLABORATION OF DIGITAL SOCIETY AND BEHAVIORAL ECONOMY

Якубовська Н.В. та Стрільчук Р.М. та Коханевич Т.П. (2022) ПРОДУКТОВІ МІКРОІННОВАЦІЇ ЯК РЕЗУЛЬТАТ КОЛАБОРАЦІЇ ЦИФРОВОГО СУСПІЛЬСТВА ТА ПОВЕДІНКОВОЇ ЕКОНОМІКИ = PRODUCT MICROINNOVATIONS AS A RESULT OF COLLABORATION OF DIGITAL SOCIETY AND BEHAVIORAL ECONOMY. Економіка та управління підприємствами, 2022 (68). с. 175-179.

[img]
Перегляд
Текст
Якубовська Н.В., Стрільчук Р.М., Коханевич Т.П..pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У статті структуровано інформаційний простір через призму категорій цифрове суспільство та поведінкова економіка та обумовлено, що в умовах цифрового суспільства та поведінкової економіки процес створення продуктової інновації є перманентним, складним і важкопрогнозованим. Конкретизовано ознаки потенційного споживача як домінантного суб'єкту впливу на формування ринкового продукту, при цьому ірраціонального, який сам формує собі унікальну пропозицію завдяки доступності інформації про товари і послуги; окреслено напрямки цього впливу. Описано «площину перманентного створення продуктової мікроінновації» як специфічного ринкового явища, де формується інновація. Розроблено й схематично унаочнено архітектуру зображення такої площини для умов цифрового суспільства та поведінкової економіки; розкрито сутність понять «мікрогрупа», «зацікавленість продуктом», «продуктова мікроінновація». Актуалізовано маркетинг і товарну інноваційну політику як перспективні напрямки поглибленого дослідження запропонованого в публікації підходу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Якубовська Н. В. Продуктові мікроінновації як результат колаборації цифрового суспільства та поведінкової економіки / Н. В. Якубовська, Р. М. Струльчук, Т. П. Коханевич // Економіка та управління підприємства. - Вип. 68. - 2022. - С. 175-179.
Ключові слова: цифрове суспільство, поведінкова економіка, інформаційний простір, продуктова мікроінновація, інфлюєнсер
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 330 Економіка в цілому
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 23 Бер 2023 10:23
Останні зміни: 23 Бер 2023 10:29
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10989

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу