Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОЦІНКА ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПОЖИВАЧІВ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА РЕФОРМУВАННЯ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ

Жданюк В.В. та Машта Н.О. (2022) ОЦІНКА ЗАДОВОЛЕНОСТІ СПОЖИВАЧІВ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ ЯК ВАЖЛИВА СКЛАДОВА РЕФОРМУВАННЯ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ В УКРАЇНІ. Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування, 2022. с. 21-24.

[img]
Перегляд
Текст
Жданюк В., Машта Н..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

Задоволеність споживачів медичних послуг відіграє вирішальну роль у системі охорони здоров’я як показник якості медичної допомоги. Саме задоволеність пацієнтів є загальновживаним критичним показником оцінки якості медичних послуг, оскільки пацієнти відіграють роль учасника, цілі та реформатора у забезпеченні якості обслуговування. З огляду на це оцінка задоволеності пацієнтів є актуальною, особливо у системі реформування медичної галузі України. Метою дослідження є запропонувати методику оцінки задоволеності споживачів медичних послуг з урахуванням їх думки щодо наявності порушення їхніх прав (на прикладі обласного центру планової хірургії та трансплантології КП «Рівненська обласна клінічна лікарня ім. Ю.Семенюка» Рівненської обласної ради (далі – РОКЛ)).

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Жданюк В.В. Оцінка задоволеності споживачів медичних послуг як важлива складова реформування медичної галузі в Україні / В.В. Жданюк, Н.О. Машта // Децентралізація влади, проведення реформ в Україні: проблеми та перспективи реформування : зб. тез Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих учених; Рівне, 8 груд. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 21-24.
Ключові слова: задоволеність споживача, медичні послуги, реформування медичної галузі в Україні.
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 29 Бер 2023 09:06
Останні зміни: 29 Бер 2023 09:06
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11009

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу