Дем’янюк І.В. (2017) Т.Д.ДЕМ’ЯНЮК ПРО ФОРМУВАННЯ СУЧАСНОЇ ПАРАДИГМИ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ПЕДАГОГАМИ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 241-251. ISSN 2411-4553
|
Текст
Дем'янюк І.В..pdf Завантажити (6MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано погляди Т.Д.Дем’янюк на організацію науково-методичної роботи з педагогічними працівниками в районі у контексті реформування національної системи освіти; розкрито специфіку, зміст і форми інноваційної діяльності навчально-методичного центру, пошуки нового, оригінального, нестандартного у системі підготовки і перепідготовки педагогів, удосконаленні управлінської та методичної діяльності, кваліфікованого підбору та розвитку творчого потенціалу педагогічних працівників.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дем’янюк І.В. Т.Д.Дем’янюк про формування сучасної парадигми науково-методичної роботи з педагогами / І.В.Дем’янюк // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / упоряд. О.Б.Петренко ; ред. кол.: О.Б.Петренко, Н.М.Гринькова, Т.С.Ціпан та ін. – Рівне, 2017. - Вип. 5. - С. 241-251. |
Ключові слова: | науково-методична робота, конкурентоспроможний педагог, освітня парадигма, інноваційна діяльність, традиційні і нестандартні форми роботи. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Жов 2020 16:44 |
Останні зміни: | 16 Жов 2020 16:44 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1107 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |