Петрович А.В. та Сойчук Р.Л. (2022) ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 82-84.
|
Текст
Петрович А.В., Сойчук Р.Л..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Залучення студентів до різних видів позааудиторної діяльності в освітньому процесі ЗВО сприяє підвищенню інтересу до навчання, передбачає формування в них готовності до творчості у майбутній професійній діяльності й навичок командної роботи, вмінь знаходити спільну мову з оточуючими й розвиток лідерських якостей, що буде корисним в різних сферах життєдіяльності, та виховання відповідальності, самоповаги й гідності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Петрович А.В. Інклюзивне навчання в Україні та за кордоном: досягнення та перспективи / А.В. Петрович; наук. керівник Р.Л. Сойчук // Професійний розвиток педагога: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28 квіт. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 82-84. |
Ключові слова: | педагогічна освіта, студент, позааудиторна діяльність, творчість особистості. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 27 Квіт 2023 09:34 |
Останні зміни: | 27 Квіт 2023 09:34 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11150 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |