Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Петрович А.В. та Сойчук Р.Л. (2022) ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ ТА ЗА КОРДОНОМ: ДОСЯГНЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 82-84.

[img]
Перегляд
Текст
Петрович А.В., Сойчук Р.Л..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Залучення студентів до різних видів позааудиторної діяльності в освітньому процесі ЗВО сприяє підвищенню інтересу до навчання, передбачає формування в них готовності до творчості у майбутній професійній діяльності й навичок командної роботи, вмінь знаходити спільну мову з оточуючими й розвиток лідерських якостей, що буде корисним в різних сферах життєдіяльності, та виховання відповідальності, самоповаги й гідності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Петрович А.В. Інклюзивне навчання в Україні та за кордоном: досягнення та перспективи / А.В. Петрович; наук. керівник Р.Л. Сойчук // Професійний розвиток педагога: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28 квіт. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 82-84.
Ключові слова: педагогічна освіта, студент, позааудиторна діяльність, творчість особистості.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 27 Квіт 2023 09:34
Останні зміни: 27 Квіт 2023 09:34
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11150

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу