Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ ЯК МЕТОД НАВЧАННЯ ГОВОРІННЮ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Ковалюк В.В. (2022) ПРОБЛЕМНІ СИТУАЦІЇ ЯК МЕТОД НАВЧАННЯ ГОВОРІННЮ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми міжкультурної комунікації, 2022. с. 167-170.

[img]
Перегляд
Текст
Ковалюк В.В..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

Говоріння як продуктивний вид мовленнєвої діяльності є однією з найактуальніших проблем навчання іноземної мови на етапі розвитку методології. Навчання говорінню лежить в основі формування комунікативної компетенції, яка, по суті, є кінцевою метою оволодіння іноземною мовою.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ковалюк В. В. Проблемні ситуації як метод навчання говорінню у процесі вивчення іноземної мови / В. В. Ковалюк // Актуальні проблеми міжкультурної комунікації: зб. матеріалів І Міжнарод. наук.-практ. конф., 06 квітня 2022 року, Луцьк. нац. техн. ун-т. Луцьк : IВВ Луцького НТУ, 2022. - С. 167-170.
Ключові слова: вивчення іноземної мови, говоріння, методи навчання
Тематика (за УДК): 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 04 Трав 2023 07:27
Останні зміни: 04 Трав 2023 07:27
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11173

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу