Козлюк О.А. (2016) МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ ДИТИНСТВА. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 2016 (26). с. 26-31. ISSN 2311-2409
|
Текст
Козлюк_О_А_Мідисцип_підхід_до_вивч_феномену_дитинства.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті зазначено необхідність забезпечення міждисциплінарного підходу до вивчення феномену дитинства. Розкривається специфіка філософської, соціологічної, психологічної та педагогічної концепцій дитинства. Показано можливість забезпечення міждисциплінарного підходу до вивчення феномену дитинства в процесі дослідження навчальної дисципліни «Етнографія дитинства», зміст якої вирізняється інтегративним характером, залученням знань з різних галузей наук, використанням етнографічного матеріалу, забезпеченням особистісної позиції студентів як професіоналів та носіїв етнічного світогляду.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Козлюк О.А. Міждисциплінарний підхід до вивчення феномену дитинства / О.А.Козлюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. Київ. ун-т ім. Б.Грінченка ; редкол. В.О.Огнев'юк, Л.Л.Хоружа та ін. - Київ, 2016. - № 26. - С. 26-31. |
Ключові слова: | дитинство, етнографія дитинства, міждисциплінарний підхід, педагогічна концепція дитинства, психологічна концепція дитинства, соціологічна концепція дитинства, філософська концепція дитинства, феномен |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 19 Жов 2020 09:42 |
Останні зміни: | 19 Жов 2020 09:42 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1119 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |