Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ ДИТИНСТВА

Козлюк О.А. (2016) МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ ДИТИНСТВА. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 2016 (26). с. 26-31. ISSN 2311-2409

[img]
Перегляд
Текст
Козлюк_О_А_Мідисцип_підхід_до_вивч_феномену_дитинства.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У статті зазначено необхідність забезпечення міждисциплінарного підходу до вивчення феномену дитинства. Розкривається специфіка філософської, соціологічної, психологічної та педагогічної концепцій дитинства. Показано можливість забезпечення міждисциплінарного підходу до вивчення феномену дитинства в процесі дослідження навчальної дисципліни «Етнографія дитинства», зміст якої вирізняється інтегративним характером, залученням знань з  різних галузей наук, використанням етнографічного матеріалу, забезпеченням особистісної позиції студентів як професіоналів та носіїв етнічного світогляду.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Козлюк О.А. Міждисциплінарний підхід до вивчення феномену дитинства / О.А.Козлюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. Київ. ун-т ім. Б.Грінченка ; редкол. В.О.Огнев'юк, Л.Л.Хоружа та ін. - Київ, 2016. - № 26. - С. 26-31.
Ключові слова: дитинство, етнографія дитинства, міждисциплінарний підхід, педагогічна концепція дитинства, психологічна концепція дитинства, соціологічна концепція дитинства, філософська концепція дитинства, феномен
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 19 Жов 2020 09:42
Останні зміни: 19 Жов 2020 09:42
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1119

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу