КОРПОРАТИВНИЙ МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВ: СУТЬ ТА ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ

Цицюра О.В. and Дейнега О.В. (2023) КОРПОРАТИВНИЙ МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВ: СУТЬ ТА ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. pp. 53-55.

[img]
Preview
Text
Цицюра О.В., Дейнега О.В..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Маркетинг – це складне багатоаспектне поняття, що на сьогодні застосовується по відношенню до різних видів, напрямків діяльності
підприємств, в цілому характеризує орієнтовану на споживача та задоволення його потреб діяльність суб’єктів господарювання.

Item Type: Article
Additional Information: Цицюра О. В. Корпоративний маркетинг підприємств: суть та основи проблеми реалізації / О. В. Цицюра, О. В. Дейнега // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (12 травня 2023 р). Луцьк : ЛНТУ, 2023. - С. 53-55.
Uncontrolled Keywords: корпоративний маркетинг, маркетинг підприємств, проблеми реалізації
Subjects: 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Divisions: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Depositing User: Людмила Буравкова
Date Deposited: 13 Jun 2023 07:36
Last Modified: 13 Jun 2023 07:53
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11313

Actions (login required)

View Item View Item