Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КОРПОРАТИВНИЙ МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВ: СУТЬ ТА ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ

Цицюра О.В. та Дейнега О.В. (2023) КОРПОРАТИВНИЙ МАРКЕТИНГ ПІДПРИЄМСТВ: СУТЬ ТА ОСНОВНІ ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ. Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій, 2023. с. 53-55.

[img]
Перегляд
Текст
Цицюра О.В., Дейнега О.В..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Маркетинг – це складне багатоаспектне поняття, що на сьогодні застосовується по відношенню до різних видів, напрямків діяльності
підприємств, в цілому характеризує орієнтовану на споживача та задоволення його потреб діяльність суб’єктів господарювання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Цицюра О. В. Корпоративний маркетинг підприємств: суть та основи проблеми реалізації / О. В. Цицюра, О. В. Дейнега // Маркетинг в умовах розвитку цифрових технологій : матеріали всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. (12 травня 2023 р). Луцьк : ЛНТУ, 2023. - С. 53-55.
Ключові слова: корпоративний маркетинг, маркетинг підприємств, проблеми реалізації
Тематика (за УДК): 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 658 Організація виробництва, менеджмент. Економіка підприємств. Організація та техніка торгівлі
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 13 Черв 2023 07:36
Останні зміни: 13 Черв 2023 07:53
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11313

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу