Винник М. та Березюк Т.П. (2022) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ НАОЧНО-ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 16-19.
|
Текст
Винник М., Березюк Т.П..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Нині актуальною є проблема пошуку шляхів розвитку наочно-образного мислення дітей дошкільного віку, оскільки у цьому віці воно є провідною формою формування розумової діяльності у контексті становлення операціонального мислення.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Винник М. Психолого-педагогічні особливості розвитку наочно-образного мислення дошкільників / М. Винник, Т. П. Березюк // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2022. - Вип. 6. - С. 16-19. |
Ключові слова: | психолого-педагогічні особливості, розвиток наочно-образного мислення, мислення дошкільників |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Людмила Буравкова |
Дата внесення: | 19 Черв 2023 12:00 |
Останні зміни: | 08 Січ 2024 11:17 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11349 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |