Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ НАОЧНО-ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ

Винник М. та Березюк Т.П. (2022) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ НАОЧНО-ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). с. 16-19.

[img]
Перегляд
Текст
Винник М., Березюк Т.П..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Нині актуальною є проблема пошуку шляхів розвитку наочно-образного мислення дітей дошкільного віку, оскільки у цьому віці воно є провідною формою формування розумової діяльності у контексті становлення операціонального мислення.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Винник М. Психолого-педагогічні особливості розвитку наочно-образного мислення дошкільників / М. Винник, Т. П. Березюк // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2022. - Вип. 6. - С. 16-19.
Ключові слова: психолого-педагогічні особливості, розвиток наочно-образного мислення, мислення дошкільників
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Людмила Буравкова
Дата внесення: 19 Черв 2023 12:00
Останні зміни: 08 Січ 2024 11:17
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11349

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу