ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ НАОЧНО-ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ

Винник М. and Березюк Т.П. (2022) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ НАОЧНО-ОБРАЗНОГО МИСЛЕННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ. Студентський дайджест, 2022 (Вип.6). pp. 16-19.

[img]
Preview
Text
Винник М., Березюк Т.П..pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

Нині актуальною є проблема пошуку шляхів розвитку наочно-образного мислення дітей дошкільного віку, оскільки у цьому віці воно є провідною формою формування розумової діяльності у контексті становлення операціонального мислення.

Item Type: Article
Additional Information: Винник М. Психолого-педагогічні особливості розвитку наочно-образного мислення дошкільників / М. Винник, Т. П. Березюк // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. - Рівне : РДГУ, 2022. - Вип. 6. - С. 16-19.
Uncontrolled Keywords: психолого-педагогічні особливості, розвиток наочно-образного мислення, мислення дошкільників
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Depositing User: Людмила Буравкова
Date Deposited: 19 Jun 2023 12:00
Last Modified: 08 Jan 2024 11:17
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11349

Actions (login required)

View Item View Item