Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАДЯК ЦЕНТР ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Марчук Г.В. (2017) ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАДЯК ЦЕНТР ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): 60. с. 125-129.

[img]
Перегляд
Текст
Марчук Г.В.pdf

Завантажити (650kB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена аналізу особливостей становлення соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку. Накопичення дитиною соціального досвіду є необхідною умовою особистісного розвитку. Формування компонентів соціального досвіду є центральною проблемою педагогічного процесу дошкільного закладу. Розв’язання її, з одного боку, допоможе здійснити системний, цілісний підхід до розвитку дитини, з другого – співвіднести цей розвиток з життям.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Марчук Г.В. Дошкільний навчальний заклад як центр формування соціального досвідустарших дошкільників / Г.В.Марчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуман. ун-ту. / Рівнен. держ. гуман. ун-т; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. — Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 125-129.
Ключові слова: соціалізація, соціальна компетентність, соціальний досвід, дошкільний навчальний заклад
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 20 Жов 2020 06:28
Останні зміни: 20 Жов 2020 06:28
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1135

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу