Марчук Г.В. (2017) ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАДЯК ЦЕНТР ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): 60. с. 125-129.
|
Текст
Марчук Г.В.pdf Завантажити (650kB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена аналізу особливостей становлення соціального досвіду дітей старшого дошкільного віку. Накопичення дитиною соціального досвіду є необхідною умовою особистісного розвитку. Формування компонентів соціального досвіду є центральною проблемою педагогічного процесу дошкільного закладу. Розв’язання її, з одного боку, допоможе здійснити системний, цілісний підхід до розвитку дитини, з другого – співвіднести цей розвиток з життям.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Марчук Г.В. Дошкільний навчальний заклад як центр формування соціального досвідустарших дошкільників / Г.В.Марчук // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр.: наук. зап. Рівнен. держ. гуман. ун-ту. / Рівнен. держ. гуман. ун-т; [редкол.: В.В.Вербець, М.С.Янцур, І.Д.Бех та ін.]. — Рівне, 2017. - Вип. 17 (60). - С. 125-129. |
Ключові слова: | соціалізація, соціальна компетентність, соціальний досвід, дошкільний навчальний заклад |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 20 Жов 2020 06:28 |
Останні зміни: | 20 Жов 2020 06:28 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1135 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |