ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Купчак С.Б. (2023) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Other thesis, Рівненський державний гуманітарний університет.

[img]
Preview
Text
Дисертація Купчак Світлани Богданівни.pdf

Download (2MB) | Preview

Abstract

У дисертації на теоретичному та практичному рівнях досліджено проблему формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології у професійній діяльності. З’ясовано особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти України та за кордоном, зокрема в контексті формування готовності до застосування проєктної технології у професійній діяльності. Професійну підготовку майбутніх учителів початкових класів потрактовано як процес формування низки загальних та спеціальних (фахових) компетентностей, необхідних для ефективного виконання професійної діяльності в початковій школі. Аналіз стандарту вищої освіти за спеціальністю 013 «Початкова освіта» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти» дав підстави стверджувати, що в них акцентовано на розвитку в майбутніх педагогів здатності використовувати сучасні методики і технології навчання, до яких належить проєктна технологія. Проте в ході дослідження встановлено, що в переважній більшості закладів вищої освіти не надається належної уваги формуванню готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології у професійній діяльності.

Item Type: Thesis (Other)
Additional Information: Купчак С. Б. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології у професійній діяльності : дисертація на здобуття наук. ступеня доктора філософії / С. Б. Купчак ; наук. керівник Н. Б. Грицай. - Рівне, 2023. - 247 с.
Uncontrolled Keywords: професійна підготовка, професійна діяльність, професійна компетентність, майбутні вчителі, вчителі початкової школи, інноваційні технології, проєкти, метод проєктів, проєктна технологія, проєктна компетентність, проєктна діяльність, готовність майбутніх учителів початкової школи, освітній процес, освітнє середовище, інтегровані курси, Нова українська школа
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці > 001.8 Методологія > 001.89 Організація наукової та науково-дослідної роботи > 001.895 Інновації
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 06 Jul 2023 07:22
Last Modified: 06 Jul 2023 07:23
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11460

Actions (login required)

View Item View Item