Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Купчак С.Б. (2023) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ПРОЄКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Інше thesis, Рівненський державний гуманітарний університет.

[img]
Перегляд
Текст
Дисертація Купчак Світлани Богданівни.pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У дисертації на теоретичному та практичному рівнях досліджено проблему формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології у професійній діяльності. З’ясовано особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи в закладах вищої освіти України та за кордоном, зокрема в контексті формування готовності до застосування проєктної технології у професійній діяльності. Професійну підготовку майбутніх учителів початкових класів потрактовано як процес формування низки загальних та спеціальних (фахових) компетентностей, необхідних для ефективного виконання професійної діяльності в початковій школі. Аналіз стандарту вищої освіти за спеціальністю 013 «Початкова освіта» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти та професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти» дав підстави стверджувати, що в них акцентовано на розвитку в майбутніх педагогів здатності використовувати сучасні методики і технології навчання, до яких належить проєктна технологія. Проте в ході дослідження встановлено, що в переважній більшості закладів вищої освіти не надається належної уваги формуванню готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології у професійній діяльності.

Тип елементу: Дисертація (Інше)
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Купчак С. Б. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування проєктної технології у професійній діяльності : дисертація на здобуття наук. ступеня доктора філософії / С. Б. Купчак ; наук. керівник Н. Б. Грицай. - Рівне, 2023. - 247 с.
Ключові слова: професійна підготовка, професійна діяльність, професійна компетентність, майбутні вчителі, вчителі початкової школи, інноваційні технології, проєкти, метод проєктів, проєктна технологія, проєктна компетентність, проєктна діяльність, готовність майбутніх учителів початкової школи, освітній процес, освітнє середовище, інтегровані курси, Нова українська школа
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці > 001.8 Методологія > 001.89 Організація наукової та науково-дослідної роботи > 001.895 Інновації
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 06 Лип 2023 07:22
Останні зміни: 06 Лип 2023 07:23
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11460

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу