Беліченко У. та Созонюк О.С. (2021) АРТ-ТЕРАПІЯ В РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ З ПРОЯВАМИ ТРИВОЖНОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 7-10.
  | 
            
              
Текст
 Беліченко У., СозонюкО. С..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд  | 
          
Анотація
Одним з основних методів корекції тривожності молодших школярів є арт-терапія, яка дає змогу впливати на їхні психоемоційні стани через залучення до художньої творчості і створення художнього продукту. Саме тому особливого значення в психологічній науці набувають теоретичні і прикладні дослідження проблем, які стосуються з’ясування сутності явища тривожності (зокрема, тривожності молодших школярів) та способів корекції його проявів з метою забезпечення гармонійного розвитку особистості. Мета дослідження – перевірити ефективність програми психологічної корекції проявів тривожності у молодших школярів засобами арт-терапії.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Беліченко У. Арт-терапія в роботі з молодшими школярами з проявами тривожності / У. Беліченко; наук. кер. О.С. Созонюк // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 4. - С. 7-10. . | 
| Ключові слова: | молодший шкільний вік, тривожність, арт-терапія. | 
| Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія | 
| Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології | 
| Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk | 
| Дата внесення: | 19 Лип 2023 08:44 | 
| Останні зміни: | 19 Лип 2023 08:44 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11512 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 
		    


