Беліченко У. та Созонюк О.С. (2021) АРТ-ТЕРАПІЯ В РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ З ПРОЯВАМИ ТРИВОЖНОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 7-10.
|
Текст
Беліченко У., СозонюкО. С..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Одним з основних методів корекції тривожності молодших школярів є арт-терапія, яка дає змогу впливати на їхні психоемоційні стани через залучення до художньої творчості і створення художнього продукту. Саме тому особливого значення в психологічній науці набувають теоретичні і прикладні дослідження проблем, які стосуються з’ясування сутності явища тривожності (зокрема, тривожності молодших школярів) та способів корекції його проявів з метою забезпечення гармонійного розвитку особистості. Мета дослідження – перевірити ефективність програми психологічної корекції проявів тривожності у молодших школярів засобами арт-терапії.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Беліченко У. Арт-терапія в роботі з молодшими школярами з проявами тривожності / У. Беліченко; наук. кер. О.С. Созонюк // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 4. - С. 7-10. . |
Ключові слова: | молодший шкільний вік, тривожність, арт-терапія. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 19 Лип 2023 08:44 |
Останні зміни: | 19 Лип 2023 08:44 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11512 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |