Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

АРТ-ТЕРАПІЯ В РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ З ПРОЯВАМИ ТРИВОЖНОСТІ

Беліченко У. та Созонюк О.С. (2021) АРТ-ТЕРАПІЯ В РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ З ПРОЯВАМИ ТРИВОЖНОСТІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 7-10.

[img]
Перегляд
Текст
Беліченко У., СозонюкО. С..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Одним з основних методів корекції тривожності молодших школярів є арт-терапія, яка дає змогу впливати на їхні психоемоційні стани через залучення до художньої творчості і створення художнього продукту. Саме тому особливого значення в психологічній науці набувають теоретичні і прикладні дослідження проблем, які стосуються з’ясування сутності явища тривожності (зокрема, тривожності молодших школярів) та способів корекції його проявів з метою забезпечення гармонійного розвитку особистості. Мета дослідження – перевірити ефективність програми психологічної корекції проявів тривожності у молодших школярів засобами арт-терапії.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Беліченко У. Арт-терапія в роботі з молодшими школярами з проявами тривожності / У. Беліченко; наук. кер. О.С. Созонюк // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 4. - С. 7-10. .
Ключові слова: молодший шкільний вік, тривожність, арт-терапія.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 19 Лип 2023 08:44
Останні зміни: 19 Лип 2023 08:44
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11512

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу