Волощук В. та Ставицька О.Г. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕАТРАЛЬНО-ІГРОВОЇ ДІЛЬНОСТІ У ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧІНОМУ ПРОСТОРІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 22-24.
|
Текст
Волощук В., Ставицька О.Г..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Дошкільний період є найбільш сензитивним для початку формування творчого сприйняття ситуації, а також вміння застосовувати творчі алгоритми на практиці, то варто використовувати його потенційні можливості. В дошкільному періоді провідною є ігрова діяльність, адже даний вид є найбільш близький природі дитини і тут вона може відчути себе творцем нової реальності. В статті теоретично досліджуються основні підходи до розгляду творчих здібностей дітей дошкільного віку у сучасній педагогічній і психологічній науці.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Волощук В. Особливості організації театрально-ігрової діяльності у психолого-педагогічному просторі / В. Волощук; наук. кер. О.Г. Ставицька // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 4. - С. 22-24. |
Ключові слова: | дошкільний вік, ігри-драматизації, дитячий психолог, театрально-ігрова діяльність, творчі здібності. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології та психодіагностики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 19 Лип 2023 09:35 |
Останні зміни: | 19 Лип 2023 09:35 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11515 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |