Гаврилюк О.А. та Назарець Л.М. (2021) ВПЛИВ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ НА МОТИВАЦІЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 25-27.
  | 
            
              
Текст
 Гаврилюк О.А., Назарець Л.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд  | 
          
Анотація
Молодший шкільний вік має великі ресурси формування шкільної мотивації учнів. У цьому віці головним змістом мотивації є «навчитися вчитися». Молодший шкільний вік – це період, під час якого формуються основи мотивації навчання, від якої залежить рівень пізнавальних здібностей дитини в майбутньому. Тому, головна мета початкової школи – сформувати в дітей такий психологічний механізм, який дав би їм змогу в майбутньому здійснити процес самореалізації, саморозвитку.
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гаврилюк О.А Вплив вікових особливостей на мотивацію навчальної діяльності школярів / О.А. Гаврилюк; наук. кер. Л.М. Назарець // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 4. - С. 25-27. | 
| Ключові слова: | початкова школа, навчання школярів, мотивація навчальна. | 
| Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія | 
| Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології | 
| Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk | 
| Дата внесення: | 20 Лип 2023 08:30 | 
| Останні зміни: | 20 Лип 2023 08:30 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11525 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 
		    


