Гаврилюк О.А. та Назарець Л.М. (2021) ВПЛИВ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ НА МОТИВАЦІЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 25-27.
|
Текст
Гаврилюк О.А., Назарець Л.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Молодший шкільний вік має великі ресурси формування шкільної мотивації учнів. У цьому віці головним змістом мотивації є «навчитися вчитися». Молодший шкільний вік – це період, під час якого формуються основи мотивації навчання, від якої залежить рівень пізнавальних здібностей дитини в майбутньому. Тому, головна мета початкової школи – сформувати в дітей такий психологічний механізм, який дав би їм змогу в майбутньому здійснити процес самореалізації, саморозвитку.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гаврилюк О.А Вплив вікових особливостей на мотивацію навчальної діяльності школярів / О.А. Гаврилюк; наук. кер. Л.М. Назарець // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 4. - С. 25-27. |
Ключові слова: | початкова школа, навчання школярів, мотивація навчальна. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 20 Лип 2023 08:30 |
Останні зміни: | 20 Лип 2023 08:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11525 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |