Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВПЛИВ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ НА МОТИВАЦІЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ

Гаврилюк О.А. та Назарець Л.М. (2021) ВПЛИВ ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ НА МОТИВАЦІЮ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 25-27.

[img]
Перегляд
Текст
Гаврилюк О.А., Назарець Л.М..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

Молодший шкільний вік має великі ресурси формування шкільної мотивації учнів. У цьому віці головним змістом мотивації є «навчитися вчитися». Молодший шкільний вік – це період, під час якого формуються основи мотивації навчання, від якої залежить рівень пізнавальних здібностей дитини в майбутньому. Тому, головна мета початкової школи – сформувати в дітей такий психологічний механізм, який дав би їм змогу в майбутньому здійснити процес самореалізації, саморозвитку.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гаврилюк О.А Вплив вікових особливостей на мотивацію навчальної діяльності школярів / О.А. Гаврилюк; наук. кер. Л.М. Назарець // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 4. - С. 25-27.
Ключові слова: початкова школа, навчання школярів, мотивація навчальна.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 20 Лип 2023 08:30
Останні зміни: 20 Лип 2023 08:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11525

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу