Бондарець Н.В. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ВИВЧЕННЯ У ШКІЛЬНІЙ ГЕОГРАФІЇ ТЕХНОГЕННИХ КАТАСТРОФ ТА ЇХ НАСЛІДКІВ. [Бакалаврська робота]
|
Текст
Бондарець НВ.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
Мета дослідження — проаналізувати виникнення та поширення техногенних катастроф, з’ясувати їх наслідки.
Тип елементу: | Бакалаврська робота |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бондарець Н. В. Методичні підходи вивчення у шкільній географії техногенних катастроф та їх наслідків : дипломна робота на здобуття освітнього ступеня «Бакалавра» / Н. В. Бондарець ; наук. кер. С. М. Лико ; рец. О. П. Войтович ; Рівнен. держ. гуманіт ун-т, Психолого-природн. ф-т, каф. с.екології, географії та туризму. - Рівне, 2023. - |
Ключові слова: | шкільний курс географії, техногенні катастрофи, наслідки катастроф |
Тематика (за УДК): | 6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 61 Медичні науки > 614 Суспільне здоров'я та гігієна. Попередження нещасних випадків 9 Географія. Біографії. Історія > 91 Географія. Географічні дослідження Землі та окремих країн. |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра екології, географії та туризму |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 11 Вер 2023 08:30 |
Останні зміни: | 11 Вер 2023 08:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11665 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |